تعرفه مکالمه اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل

با توجه به اجرای طرح ترابردپذیری شماره‌های موبایل مشترکان در انتخاب اپراتور خود دقت بیشتری به خرج دهند. در این میان با اینکه طبق مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات سقف تعرفه در هر یک از بخش‌های ارتباطی مشخص شده و در این خصوص باید بر اساس مصوبات عمل کرد اما یکی از مهم‌ترین تفاوت‌ها را […]

با توجه به اجرای طرح ترابردپذیری شماره‌های موبایل مشترکان در انتخاب اپراتور خود دقت بیشتری به خرج دهند. در این میان با اینکه طبق مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات سقف تعرفه در هر یک از بخش‌های ارتباطی مشخص شده و در این خصوص باید بر اساس مصوبات عمل کرد اما یکی از مهم‌ترین تفاوت‌ها را شاید بتوان به موضوع تعرفه‌ها مربوط دانست.

باید توجه داشت که بر اساس شرایط رقابتی بازار و با توجه به اینکه رگولاتور در نهایت سقف تعرفه را اعلام کرده و این امکان وجود دارد که رقمی کمتر از آن برای ارائه خدمات در نظر گرفته شود، سه اپراتور همراه اول، ایرانسل و رایتل هر یک تعرفه خاص خود را اعمال می‌کنند. حتی تعرفه سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری، و همچنین هزینه هر تماس بسته به درون یا برون شبکه‌ای بودن آن متفاوت است.

بر همین اساس قصد داریم در این مطلب تعرفه هر کدام از اپراتورها را برای شما ارائه دهیم.

تعرفه‌های مکالمه در همراه اول

همراه اول برای سیم‌کارت‌های دائمی خود در بخش مکالمات درون شبکه‌ای هزینه‌ای معادل ۵۷۰ ریال برای هر دقیقه مکالمه در نظر گرفته است. همچنین معیار محاسبه تعرفه یک تماس بر اساس ثانیه بوده و به عنوان مثال هزینه یک تماس ۳۰ ثانیه‌ای همراه اول دائمی به تلفن ثابت برابر ۲۸۵ ریال خواهد بود.

هزینه مکالمات برون شبکه‌ای (مکالمه با ایرانسل و رایتل) در همراه اول نیز برای هر دقیقه مکالمه ۶۲۵ ریال تعیین شده است.

اپراتور اول همچنین در خصوص سیم‌کارت‌های اعتباری برای هر دقیقه مکالمه درون شبکه‌ای تعرفه‌ای معادل ۶۷۰ ریال در نظر گرفته است که این رقم در تماس‌های برون شبکه‌ای دقیقه‌ای ۹۳۷ ریال است.

تعرفه‌های مکالمه در ایرانسل

ایرانسل برای سیم‌کارت‌های اعتباری خود، هزینه هر دقیقه مکالمه درون شبکه‌ای را دقیقه‌ای ۶۶۹ ریال، هر دقیقه تماس برون شبکه‌ای (ایرانسل به خط تلفن ثابت) ۷۹۹ ریال و برای هر دقیقه تماس برون شبکه‌ای به مقصد همراه اول و رایتل تعرفه ای ۹۲۹ ریالی در نظر گرفته شده است.

در خصوص سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل نیز برای خریداران سیم‌کارت‌های آی سیم برای تمامی تماس‌های داخل و خارج شبکه در سراسر کشور و حتی تلفن ثابت، دقیقه‌ای ۴۹,۹ تومان بر حسب تعرفه پایه ثانیه‌ای پرداخت خواهد شد. این تعرفه جدید در صورتحساب‌های مشترکان فعلی دائمی (آی سیم) نیز اعمال خواهد شد و بدین ترتیب همه این مشترکان از آن بهره مند می‌شوند.

تعرفه‌های مکالمه در رایتل

مکالمه درون شبکه رایتل نیز در سیم‌کارت‌های دائمی برای هر دقیقه ۴۹۹ ریال می‌باشد که این رقم در تماس‌های برون شبکه‌ای نیز ثابت است. مبنای محاسبه کلیه تماس‌های اپراتور سوم بر اساس ثانیه خواهد بود.

اپراتور سوم برای سیم‌کارت‌های اعتباری نیز هزینه هر دقیقه مکالمه درون شبکه را ۶۲۰ ریال و هر دقیقه تماس برون شبکه را ۸۵۲ ریال در نظر گرفته است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال