شرکت Modos اولین لپ تاپ با نمایشگر کاغذ الکترونیکی را می سازد

در حالیکه بسیاری از شرکت‌های فناوری از پنل‌های OLED به جای LCD در محصولات خود استفاده می کنند، شرکت Modos قصد دارد نمایشگر E-Paper را به لپ تاپ ها بیاورد. پیش از این نیز نمایشگر های مربوط به جوهر الکترونیکی در کتابخوان های الکترونیکی استفاده شده بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، […]

در حالیکه بسیاری از شرکت‌های فناوری از پنل‌های OLED به جای LCD در محصولات خود استفاده می کنند، شرکت Modos قصد دارد نمایشگر E-Paper را به لپ تاپ ها بیاورد. پیش از این نیز نمایشگر های مربوط به جوهر الکترونیکی در کتابخوان های الکترونیکی استفاده شده بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت Modos قصد دارد تا اولین لپ تاپ جهان را با استفاده از نمایشگر E-Paper تولید کند. در صورت موفقیت این ایده شاهد افزایش شارژدهی لب تاپ ها، خوانایی های بهتر در زیر نور مستقیم خورشید و کاهش خستگی چشم خواهیم بود.

 با توجه به اینکه بسیاری از شرکت ها تلاش کردند تا از نمایشگر های جوهر الکترونیکی رنگی استفاده کنند، اما Modos قصد دارد از نمونه های سیاه و سفید در لپ تاپ خود استفاده کند. در نتیجه این لپ تاپ برای بازی یا دیدن فیلم مناسب نخواهد بود. بنابر این افراد می توانند از لپ تاپ خود با قابلیت نمایشگر کاغذ الکترونیکی برای کارهای ساده مانند خواندن ایمیل یا استفاده از نرم افزارهای آفیس استفاده کنند. ویدیویی که شرکت منتشر کرده است میتوان شاهد نرخ رفرش ۶۰ فریم بر ثانیه بود. حتی امکان فیلم نیز در این نمایشگر اما بصورت سیاه و سفید وجود دارد.

پیش از این شاهد محصولی به نام XO بودیم که دارای اولین نمایشگر E-Ink جهان بود. بنابراین لپ تاپ ساخته شده توسط Modos اولین لپ تاپ با نمایشگر E-Paper خواهد بود. اگرچه محصول قبلی نتوانست موفقیت چندانی کسب کند اما Modos قصد دارد محصول خود را به صورت تجاری وارد بازار کند. در حال حاضر نمونه اولیه این لپ‌تاپ‌ تولید شده است و احتمالاً این شرکت نمونه نهایی و تجاری آن را نیز معرفی خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال