فروش 20 میلیون نسخه از بازی محبوب ماینکرفت

استدیوی بازی‌‌سازی Mojang که اخیرا توسط کمپانی بزرگ مایکروسافت خریداری شده است، امروز صبح اعلام کرد که تعداد نسخه‌های به فروش رفته PC بازی محبوب و پر‌طرفدار ماینکرفت به عدد 20 میلیون رسیده است. البته در محاسبه این میزان فروش، تعداد نسحه‌های فروش رفته از پلتفرم‌های کنسول و گوشی‌های هوشمند در نظر گرفته نشده است و […]

استدیوی بازی‌‌سازی Mojang که اخیرا توسط کمپانی بزرگ مایکروسافت خریداری شده است، امروز صبح اعلام کرد که تعداد نسخه‌های به فروش رفته PC بازی محبوب و پر‌طرفدار ماینکرفت به عدد 20 میلیون رسیده است.

البته در محاسبه این میزان فروش، تعداد نسحه‌های فروش رفته از پلتفرم‌های کنسول و گوشی‌های هوشمند در نظر گرفته نشده است و جالب است بدانید که از ماه فوریه، تعداد نسخه‌های به فروش رفته پی‌سی بازی ماینکرفت به عدد 14 میلیون عدد می‌رسد. البته فروش بالای این بازی محبوب به دلیل ارتباط آن با پاسخ مثبت فروش این استدیو به شرکت مایکروسافت به ازای پرداخت 2.5 میلیون دلاری این شرکت نیز می‌باشد. مسلما ارتباط مستقیم هولو‌‌لنز مایکروسافت نیز بر فروش بالای بازی ماینکرفت تاثیر خاصی داشته است.

طبق اطلاعات منتشر شده کمپانی مایکروسافت هم اینک در حال سرمایه‌گذاری عظیمی بر روی بازی ماینکرفت می‌باشد و معتقد است که این بازی در آینده کاربران بیشتری را به سوی خود جذب خواهد کرد. هم زمان با این خبر، سر‌دبیر مجله Gamasutra نیز اعلام نمود که “کمپانی مایکروسافت در زمینه فروش بسیار بالای نسخه‌های بازی ماینکرفت بسیار خرسند بوده و مدعی است که این روند فروش در آینده نیز ادامه خواهد داشت.” همچنین ساتیا نادلا، مدیر عامل شرکت مایکروسافت نیز به تازگی اعلام کرده است که “بازی ماینکرفت بر روی تعداد کاربران بالای خود متکی بوده و در صورت کاهش این میزان، ادامه روند بالای فروش این بازی با رکود مواجه خواهد شد”.

جالب است بدانید که آمار فروش نسخه‌های مختلف بازی ماینکرفت در ماه‌های مختلف به این شکل بوده است:

تا ماه آپریل سال 2014 بیش از 12 میلیون نسخه به فروش رفته در پلتفرم ایکس باکس 360 مایکروسافت

تا ماه ژانویه سال 2014 بیش از یک میلیون نسخه به فروش رفته در پلتفرم پلی استیشن 3 سونی

تا ماه ژانویه سال 2015 بیش از 30 میلیون نسخه به فروش رفته تحت پلتفرم گوشی‌های هوشمند

و تا ماه ژوئن سال 2014 فروش مجموعا 54 میلیون نسخه‌ از بازی ماینکرفت

با این تفاسیر به نظر شما در آینده این روند فروش ادامه خواهد داشت ؟!

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال