اطلاعات کلاینت دسکتاپ اپلیکیشن Allo گوگل منتشر شد

در ماه فوریه شرکت گوگل تصویری را منتشر کرد که به نظر مربوط به کلاینت دسکتاپ اپلیکیشن پیام‎رسانی Allo بود. با توجه به این‎که کاربران در تمامی طول روز از گوشی‎های خود استفاده نمی‎کنند، وجود یک کلاینت دسکتاپ به این معنا است که آن‎ها بدون تغییر حالت استفاده‎ی خود از کامپیوتر به گوشی و بالعکس، قادر […]

در ماه فوریه شرکت گوگل تصویری را منتشر کرد که به نظر مربوط به کلاینت دسکتاپ اپلیکیشن پیام‎رسانی Allo بود. با توجه به این‎که کاربران در تمامی طول روز از گوشی‎های خود استفاده نمی‎کنند، وجود یک کلاینت دسکتاپ به این معنا است که آن‎ها بدون تغییر حالت استفاده‎ی خود از کامپیوتر به گوشی و بالعکس، قادر به پیام دادن به پیام‎ها و بررسی آن‎ها خواهند بود.

گوگل به دنبال این اقدام، مسیر طی شده توسط واتس‎اپ را در پیش می‎گیرد که در سال 2016 اپلیکیشن دسکتاپ خود را عرضه کرد. جززئیات مربوط به کلاینت دسکتاپ Allo گوگل اندک است ولی دست‎اندرکاران وب‎سایت 9to5Google موفق به دستیابی به اطلاعات بیشتر مانند نحوه‎ی در ارتباط دادن یک گوشی با این کلاینت چت شده‎اند.

همان‎طور که می‎توانید در تصویر بالا که از اپ Allo برای گوشی‎های هوشمند گرفته شده است مشاهده کنید، کاربران قادر به انتخاب از بین اسکن یک کد QR یا وارد کردن یک کد متنی خواهند بود. عملا به دنبال این کار گوشی تحت استفاده‎ی کاربر تایید و با کلاینت چت ارتباط برقرار می‎کند. این کار مشابه با عملی بوده که واتس‎اپ با کلاینت چت خود کرده است.

در حال حاضر مشخص نیست که چه زمان این کلاینت چت عرضه خواهد شد، اما امیدواریم که زیاد طول نکشد و احتمالا جزئیات بیشتر در این خصوص در کنفرانس I/O 2017 گوگل در اردیبهشت‎ماه مطرح خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال