انتشار تصاویر بیشتر از گوشی جدید C5 سامسونگ

در روز گذشته تصاویر جدیدی از میان‌رده‌ی آینده‌ی سامسونگ موسوم به گلکسی C5 به بیرون درز کرد که بدنه‌ی فلزی این گوشی را نشان می‌داد؛ حال هنوز 24 ساعت از فاش شدن همان تصاویر نگذشته که تصاویر بیشتری از گوشی گلکسی C5 منتشر شده است. همانند تصاویر روز گذشته، عکس‌های منتشر شده‌ی امروز نشان می‌دهند که […]

در روز گذشته تصاویر جدیدی از میان‌رده‌ی آینده‌ی سامسونگ موسوم به گلکسی C5 به بیرون درز کرد که بدنه‌ی فلزی این گوشی را نشان می‌داد؛ حال هنوز 24 ساعت از فاش شدن همان تصاویر نگذشته که تصاویر بیشتری از گوشی گلکسی C5 منتشر شده است.

انتشار تصاویر بیشتر از گوشی جدید C5 سامسونگ

همانند تصاویر روز گذشته، عکس‌های منتشر شده‌ی امروز نشان می‌دهند که سری جدید میان‌رده‌های سامسونگ که گلکسی C نام گرفته، از بدنه‌ای تمام فلزی برخوردار خواهد بود. اگر نگاهی به شایعاتی که در روزهای قبل منتشر شدند بیندازیم متوجه خواهیم شد که چیپست اسنپ‌دراگون 617 در هسته‌ی مرکزی این گوشی جای گرفته و نمایشگری 5.2 اینچی به همراه 4 گیگابایت رم آن را احاطه کرده‌اند.

انتظار می‌رود میان‌رده‌ی جدید این شرکت کره‌ای حداکثر تا اوایل خردادماه معرفی شود و از جدیدترین نسخه‌ی پلتفرم محبوب اندروید نیز بهره بگیرد.

انتشار تصاویر بیشتر از گوشی جدید C5 سامسونگ

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال