اطلاعات بیشتری از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی S23 اولترا منتشر شد

طبق اطلاعات منتشر شده توسط منابع آگاه سامسونگ قصد دارد در گوشی S23 اولترا از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی استفاده کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تاکنون بارها اطلاعاتی در رابطه با استفاده از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی در گوشی گلکسی S23 اولترا منتشر شد اما اکنون جز ئیات بیشتری از این دوربین منتشر […]

طبق اطلاعات منتشر شده توسط منابع آگاه سامسونگ قصد دارد در گوشی S23 اولترا از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی استفاده کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تاکنون بارها اطلاعاتی در رابطه با استفاده از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی در گوشی گلکسی S23 اولترا منتشر شد اما اکنون جز ئیات بیشتری از این دوربین منتشر میشود.

یک افشاگر دنیای فناوری به نام Ice universe اعلام کرد گلکسی S23 از یک دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی استفاده می کند. دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ دارای پیکسل های ۰.۶ میکرومتری است. در حالیکه دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی S22 دارای ابعاد پیکسل ۰.۸ میکرومتر بود.در دوربین جدید به دلیل وجود دریچه دیافراگم بزرگتر با وجود پیکسل های کوچک تر نور بیشتری جذب خواهد شد.

با وجود اطلاعات بیشتر در مورد جزئیات دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ هنوز نمی‌توان در مورد کیفیت عملکرد آن نسبت به مدل های پیشین اظهار نظر کرد. احتمالا در دوربین جدید شاهد ارتقا سطح قابلیت بزرگ نمایی نیز خواهیم بود. از طرفی ممکن است کوچک شدن پیکسل ها باعث ایجاد نویز در زمان فیلمبرداری شود. زیرا در حین فیلمبرداری امکان استفاده از قابلیت ترکیب پیکسل Pixlel Binning وجود ندارد. با درنظر گرفتن تمام این موارد می توان نتیجه گرفت سامسونگ به جای کیفیت بیشتر به دنبال اعداد و ارقام در دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال