تصاویر بیشتری از پروژه متوقف شده لومیا 850 مایکروسافت منتشر شد

امروز تصاویر بیشتری از گوشی مایکروسافت موسوم به لومیا 850 منتشر شده است. این گوشی که از مدت‌ها پیش شایعه‌ی آن در وب‌سایت‌های خبری تحت نام پروژه‌ی Honjo منتشر شده بود دارای نمایشگری 5.4 اینچی است. در ابتدا تصور می‌شد که این تصاویر مربوط به گوشی لومیا 640XL است اما از آن‌جایی که نسخه‌ی XL لومیا […]

امروز تصاویر بیشتری از گوشی مایکروسافت موسوم به لومیا 850 منتشر شده است. این گوشی که از مدت‌ها پیش شایعه‌ی آن در وب‌سایت‌های خبری تحت نام پروژه‌ی Honjo منتشر شده بود دارای نمایشگری 5.4 اینچی است. در ابتدا تصور می‌شد که این تصاویر مربوط به گوشی لومیا 640XL است اما از آن‌جایی که نسخه‌ی XL لومیا 640 نمی‌تواند دارای چنین نمایشگری باشد این مسئله منتفی شد.

براساس تصاویر منتشر شده می‌توان به این نکته رسید که لومیا 850 مایکروسافت دارای بدنه‌ای فلزی با قاب طلایی بوده است. در گوشه‌ی سمت راست گوشی می‌توان شاهد اسکنر اینفرارد بود که احتمالا مایکروسافت قصد داشته از این اسکنر برای پشتیبانی از Windows Hello استفاده کند.

تصاویر بیشتری از لومیا 850 کنسل شده‌ی مایکروسافت منتشر شد

در قسمت بالایی گوشی نیز درگاه‌ یو‌اس‌بی و 3.55 میلی‌متری صدا دیده می‌شود. در حالی‌که درگاه یو‌ا‌س‌بی گوشی از نوع Type-C نیست می‌توان گفت که مایکروسافت ممکن بوده در نسخه‌ی نهایی از Type-C استفاده کند چرا که این تصاویر تنها نسخه‌ی آزمایشی گوشی را به رخ کشیده‌اند. بنابراین نمی‌توان گفت که نسخه‌ی نهایی گوشی دارای چه نوع درگاهی بوده است.

تصاویر بیشتری از لومیا 850 کنسل شده‌ی مایکروسافت منتشر شد

در ابتدا قرار بود که این لومیا، یکی دیگر از لومیاهای میان‌رده‌ی مایکروسافت باشد اما گویا مایکروسافت برنامه‌های دیگری را برای این گوشی در نظر گرفت و پروژه‌ی Honjo را برای این گوشی نام گذاری کرد هر چند گفته می‌شود که این گوشی دیگر عرضه‌ی رسمی نخواهد شد. تاکنون شایعات زیادی در مورد این گوشی منتشر شده اما این تصاویر نزدیک‌ترین تصاویری هستند که از این گوشی منتشر شده‌اند. حال باید دید آیا مایکروسافت به راستی قصد کنسل کردن عرضه‌ی این گوشی را دارد و یا در آینده شاهد لومیا 850 خواهیم بود؟

تصاویر بیشتری از لومیا 850 کنسل شده‌ی مایکروسافت منتشر شد

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال