وزیر ارتباطات از اختیار بیشتر سازمان تنظیم مقررات برای برخورد با اپراتورها خبر داد

وزیر ارتباطات در مصاحبه با صدا و سیما اعلام کرد یک ماه پس از افزایش قیمت بسته های اینترنت همراه اول و ایرانسل اقدامات لازم برای مقابله با آن‌ها صورت گرفته و حکم تعزیرات برای این دو اپراتور به زودی اعلام خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، آذری جهرمی اعلام کرد اقدام دو […]

وزیر ارتباطات در مصاحبه با صدا و سیما اعلام کرد یک ماه پس از افزایش قیمت بسته های اینترنت همراه اول و ایرانسل اقدامات لازم برای مقابله با آن‌ها صورت گرفته و حکم تعزیرات برای این دو اپراتور به زودی اعلام خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، آذری جهرمی اعلام کرد اقدام دو اپراتور در افزایش قیمت بسته های اینترنتی گران فروشی بوده و اقدامات لازم علیه این افزایش قیمت صورت گرفته است. وی اعلام کرد رگولاتوری جریمه دو میلیارد تومانی را برای این دو اپراتور انجام داده اما اختیارات سازمان برای بیش از این مورد نبوده است. به همین دلیل وزارت ارتباطات طی طرحی از دولت درخواست کرده است تا اختیارات بیشتری را به سازمان تنظیم مقررات برای برخورد با گرانفروشی دهد.

اپراتور همراه اول و ایرانسل به دلیل عدم وجود ابزار برخورد لازم تاکنون گرانفروشی های خود را ادامه دادند که این عمل آنها هیچ توجیهی ندارد. آذری جهرمی اعلام کرده است از دید این وزارتخانه گران‌فروشی صورت گرفته و ما امیدوار هستیم که هر چه زودتر این مشکل برطرف شود. همچنین جهرمی از ورود این پرونده به تعزیرات خبر داد و گفت: دادگاه این پرونده نیز برگزار شده و در روزهای آتی حکم تعزیرات برای این مورد اعلام خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال