بیش از ۱۰۰ اوباش فضای مجازی توسط پلیس فتا دستگیر شدند

پلیس فتا از برخورد جدی و بازداشت بیش از ۱۰۰ اوباش فضای مجازی خبر داد. این افراد با اشاعه فرهنگ اوباش گری در فضای مجازی در مجموع ۱۱ میلیون فالوور داشتند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، رئیس پلیس فتا تهران در مصاحبه ای در تلویزیون اعلام کرد این سازمان در سال گذشته […]

پلیس فتا از برخورد جدی و بازداشت بیش از ۱۰۰ اوباش فضای مجازی خبر داد. این افراد با اشاعه فرهنگ اوباش گری در فضای مجازی در مجموع ۱۱ میلیون فالوور داشتند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، رئیس پلیس فتا تهران در مصاحبه ای در تلویزیون اعلام کرد این سازمان در سال گذشته چندین باند کلاهبرداری متشکل از مجرمان فعال را بازداشت و مبالغ به سرقت رفته نیز به صاحبانشان بازگردانده شد. همچنین اعلام کرد برخی از سرکردگان باندهای قمار نیز تلاش داشتند تا وجوهات دریافتی را به خارج از کشور منتقل کنند که که بازداشت و این وجوهات نیز بازگردانده شد.

سرهنگ گودرزی در این برنامه از برخورد جدی پلیس فتا با افراد ارازل و اوباش در فضای مجازی خبر داد و گفت: این افراد که در حال اشاعه فرهنگ اوباش گری بودند شناسایی و بیش از ۱۰۰ نفر از آنها دستگیر شدند. این افراد بیش از ۱۱ میلیون فالوور در فضای مجازی داشته اند.

در فضای مجازی برخی افراد اقدام به فروش داروهای کمیاب و یا تاریخ گذشته کرده بودند و بدین ترتیب کلاهبرداری هایی نیز توسط این شیادان انجام گرفت که با این افراد نیز برخورد شد. رئیس پلیس فتا تهران از نتیجه گیری بیش از ۸۵ درصد از پرونده های جرائم سایبری در سال جاری خبر داد و گفت این پرونده ها به سرانجام رسیدند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال