پر کاربردترین اپلیکیشن ها

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید بیش ترین میزان دانلود برای کدام اپلیکیشن ها است. بنابر جدیدترین گزارش های منتشر شده بر اساس نرم افزارهای فروشگاهی، می توان رتبه بندی ای بر دفعات دانلود اپلیکیشن ها انجام داد که تا نیمه سال 2019، محبوب ترین اپلیکیشن ها کدام ها بوده اند. دسته بندی […]

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید بیش ترین میزان دانلود برای کدام اپلیکیشن ها است. بنابر جدیدترین گزارش های منتشر شده بر اساس نرم افزارهای فروشگاهی، می توان رتبه بندی ای بر دفعات دانلود اپلیکیشن ها انجام داد که تا نیمه سال 2019، محبوب ترین اپلیکیشن ها کدام ها بوده اند. دسته بندی موجود بر اساس گوگل پلی و اپ استور که از شناخته شده ترین فروشگاه های آنلاین تلفن های هوشمند است به دست آمده و نشان می دهد که اپلیکیشن های کمک دهنده و کاربردی جهت بهبود زندگی روزمره و اپلیکیشن های مربوط به سرگرمی در میان کاربران از محبوبیت بالایی برخوردارند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، لیست زیر بر اساس جدیدترین انتشار در وب سایت netsolutions، به دست آمده است که مروری اجمالی بر روی معرفی اپلیکیشن های پرکاربرد امسال در زیر خواهیم داشت:

اوبر (Uber)
اپلیکیشن مربوط به حمل و نقل میان شهری که کاربردی شبیه به اپلیکیشن اسنپ دارد. این تاکسی یاب آنلاین در میان مردم حوزه اروپا و آمریکا از محبوبیت بالایی برخوردار است و بیش از 8 میلیون کاربر در سراسر جهان از آن استفاده می کنند.

اینستاگرام (Instagram)
شبکه اجتماعی اینستاگرام که از محبوبیت بالایی میان جوانان برخوردار است. این اپلیکیشن به شما این امکان را میدهد تا جزئیات زندگی روزمره خود را با دوستانتان به اشتراک گذاشته و در جریان آخرین اخبار مربوط به هنرمندان و سلبریتی های محبوب خود نیز قرار گیرید. تعداد کاربران این شبکه اجتماعی چیزی در حدود یک میلیار نفر در جهان می باشد.

ایر بی ان بی (Airbnb )
اپلیکیشنی که در هنگام سفر به کمک شما می آید. این اپلیکیشن اطلاعات مفید و کاربردی در ارتباط با هتل ها، پروازها و… به شما می دهد و جهت رزرو ارزان ترین خدمات سفر به شما کمک می کند.

نتفلیکس (Netflix)
تجربه تماشای فیلم و سریال به صورت آنلاین، امکانی است که اپلیکیشن نتفلیکس به شما می دهد. این اپلیکیشن هر سال از محبوبیت بیش تری در میان کاربران برخوردار می شود و به افراد در سراسر جهان این امکان را می دهد تا در هر کجای شهر که هستند بتوانند به راحتی و با یک کلیک از تماشای سریال مورد علاقه خود لذت برده و از زمان های پرت خود بیش ترین استفاده را ببرند.

آمازون (Amazon )
اپلیکیشن خرید اینترنتی آمازون در میان کاربران از شهرت بسیاری برخوردار است. این فروشگاه اینترنتی در اکثر کشورهای جهان فعال بوده و امکان خرید از کشورها و شهرهای دیگر را نیز در اختیار کاربران قرار می دهد.

یوتیوب (YouTube)
تماشای فیلم های تفریحی، آموزشی و… از مزیت های این اپلیکیشن محبوب به شمار می روند.

دراپ باکس (Dropbox )
این اپلیکیشن به شما این امکان را میدهد تا حافظه گوشی یا تبلت یا هر وسیله دیگر خود را به صورت ابری در فضای وب ذخیره کرده و هر زمان که خواستید از آن استفاده کرده یا میان دستگاه های مختلف و یا دیگر کاربران از طریق اینترنت به اشتراک بگذارید.

اسپاتیفای (Spotify)
اپلیکیشن پخش موسیقی به صورت آنلاین و آسان، محبوبیت آن را در میان همتایان خود روز به روز بیش تر کرده است. رعایت حق کپی رایت و گوش دادن به موسیقی به صورت قانونی موجب افزایش محبوبیت این اپلیکیشن در چند سال اخیر در میان کاربران شده است.

سیملس (Seamless)
اپلیکیشن سفارش غذا به صورت آنلاین که در بسیاری از کشورها فعال بوده و به کاربران تجربه سفارش آسان غذا را می دهد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال