رندرهای رسانه‎ای گوشی Moto E4 Plus به بیرون درز پیدا کرد

دو روز قبل موتورولا از دو گوشی‎هوشمند جدید به اسامی Moto C و Moto C Plus رونمایی کرد. این دو گوشی رده‎پایین‎ترین محصولات عرضه شده‎ی این شرکت برای امسال به شمار می‎روند. گام بعدی این شرکت به نمایش گذاشتن اعضای جدید سری خانواده‎ی E یعنی E4 و E4 Plus است. این دو گوشی نسل بعدی […]

دو روز قبل موتورولا از دو گوشی‎هوشمند جدید به اسامی Moto C و Moto C Plus رونمایی کرد. این دو گوشی رده‎پایین‎ترین محصولات عرضه شده‎ی این شرکت برای امسال به شمار می‎روند. گام بعدی این شرکت به نمایش گذاشتن اعضای جدید سری خانواده‎ی E یعنی E4 و E4 Plus است.

این دو گوشی نسل بعدی E3 هستند و در بین سری C و G از نظر مشخصات و قیمت قرار می‎گیرند. چندین قبل مشخصات این گوشی‎ها را منتشر کردیم اما حال رندرهای رسانه‎ای منتشر شده است که گوشی E4 Plus را به تصویر می‎کشند.

همان‎طور که نام این گوشی نشان می‎دهد، این مدل به نسبت نسخه‎ی استاندارد E4 بهتر است. این گوشی مجهز به یک نمایشگر لمسی ال‎سی‎دی 5.5 ایننچی IPS با رزولوشن اچ‎دی، یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پنل پشتی و دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی است. در قلب آن چیپست MT6737M مدیاتک با یک پردازنده‎ی 4 هسته‎ای کورتکس A53 با سرعت کلاک 1.3 گیگاهرتز قرار می‎گیرد.

بسته به بازار فروش، رم 2 گیگابایت و حافظه‎داخلی قابل ارتقاء 16 گیگابایت است. این گوشی طبیعتا از ارتباط 4G LTE، بلوتوث 4.2، NFC، وای‎فای و جی‎پی‎اس پشتیبانی می‎کند. یکی از قابلیت‎های ممتاز این گوشی بدون شک باتری بزرگ 5000 میلی‎آمپرساعتی بوده که در پشت این گوشی 198 گرمی با ضخامت زیاد 9.55 میلی‎متر قرار داده شده است. سیستم‎عامل گفته می‎شود اندروید نوقا 7.1.1 است و با قیمت 190 یورو وارد بازار اروپا می‎شود.

تصاویر به بیرون درز شده این گوشی را در دو رنگ نشان می‎دهد اما تنها مدل E4 Plus به این رنگ‎ها خواهد بود و برادر کوچکتر آن ممکن است نیز در رنگ آبی عرضه شود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال