تصویر دو گوشی Moto Z2 Force و Z2 Play در کنار هم منتشر شد

پس از موفقیت خانواده‎ی گوشی‎های هوشمند Moto Z که در سال 2016 وارد بازار شدند، شرکت Motorola Mobility در حال آماده‎‎سازی برای ارائه‎ی سری Moto Z2 است. سری جدید شامل مدل معمولی Moto Z2، یک مدل Moto Z2 Force و Moto Z2 Play می‎شود. به لطف تصویر جدیدی که به بیرون درز شده است، حال […]

پس از موفقیت خانواده‎ی گوشی‎های هوشمند Moto Z که در سال 2016 وارد بازار شدند، شرکت Motorola Mobility در حال آماده‎‎سازی برای ارائه‎ی سری Moto Z2 است. سری جدید شامل مدل معمولی Moto Z2، یک مدل Moto Z2 Force و Moto Z2 Play می‎شود.

به لطف تصویر جدیدی که به بیرون درز شده است، حال می‎توانیم دو گوشی Moto Z2 Play و Z2 Force را در کنار هم مشاده کنیم، تصویری که به نظر موتروولا برای تبلیغ سری Z2 استفاده خواهد کرد.

تصویر جدید که در پایین مشاهده می‎شود، اطلاعات جدیدی را به ما نشان نمی‎دهد (چون ما قبلا این دو گوشی را دیده‎ بودیم، البته به صورت جداگانه). اما به ما اجازه می‎دهد متوجه شویم که از نظر طراحی تفاوت‎های زیادی بین Z2 Force و Z2 Play وجود ندارد. Z2 Force در واقع اسمارت فون دارای پنل جلویی مشکی رنگ و سیستم دوربین دوگانه است، در حالیکه Z2 Play دستگاه دارای نمای جلویی سفیدرنگ و تک دوربین قرار گرفته در پنل پشتی به شمار می‎رود. هر دو دستگاه زیر نمایشگرهای خود مجهز به حسگر اثرانگشت و فلاش‎های ال‎ای‎دی برای دوربین‎های جلوی خود هستند. علاوه بر این، هر دو از MotoMods پشتیبانی می‎کنند.

براساس شایعات قبلی، Z2 Force یک نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن Quad HD و محافظ hatterShield و پردازنده‎ی اسنپ‎دراگون 835 کوالکام دارد. Z2 Play احتمالا  از یک نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن فول اچ‎دی (بدون محافظ مذکور) و یک پردازنده‎ی اسنپ‎دراگون 626 بهره‎مند است. نیازی به گفتن نیست که Z2 Play به نسبت Z2 Force ارزان‎تر خواهد بود.

خانواده‎ی Moto Z2 رسما در تاریخ 17 خردماه معرفی می‎شود (این تاریخ در صفحات هوم هر دو گوشی درج شده است).

به‎روزرسانی: تصویر دیگری نیز به بیرون درز شده است که Moto Z2 Play را در کنار نسل ابتدایی Moto Z و Z Play قرار می‎دهد.