گوشی جان سخت موتورولا Defy 5G مجهز به قابلیت ماهواره ای است

پس از اپل و رونمایی این شرکت از قابلیت ارتباط ماهواره ای در گوشی های آیفون ۱۴ اکنون این قابلیت در دیگر گوشی ها نیز عرضه خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، چندی پیش کوالکام از قابلیت اسنپدراگون Satellite رونمایی کرده بود تا ارتباط ماهواره ای را به گوشی های اندرویدی […]

پس از اپل و رونمایی این شرکت از قابلیت ارتباط ماهواره ای در گوشی های آیفون ۱۴ اکنون این قابلیت در دیگر گوشی ها نیز عرضه خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، چندی پیش کوالکام از قابلیت اسنپدراگون Satellite رونمایی کرده بود تا ارتباط ماهواره ای را به گوشی های اندرویدی بیاورد. بنظر می رسد موتورولا نیز تلاش کرده تا از دیگر شرکت ها پیشی بگیرد. زیرا گوشی جان سخت این شرکت با نام موتورولا Defy 5G نیز دارای قابلیت ارتباط ماهواره ای است. شرکت Bullit Groupبه عنوان تولید کننده گوشی های جان سخت با موتورولا و Cat همکاری می کند.

این شرکت سال گذشته طی همکاری با دو شرکت دیگر از ساخت گوشی خود با قابلیت ارتباط ماهواره ای دو طرفه خبر داده بود. به همین دلیل تلاش کرد تا طی همکاری با مدیاتک، یک شبکه زیر ساخت ماهواره ای نیز راه اندازی کند تا بتواند در گوشی ساخته شده بین وای فای، سلولار و ماهواره سوئیچ کند.

سرویس ارسال پیام ماهواره ای Bullit Group به کاربرانی که گوشی های آن شرکت را تهیه کنند عرضه خواهد شد. بدین ترتیب استفاده از این ویژگی به اپراتور مرتبط نخواهد بود. البته کاربر همچنان باید سرویس ارتباط ماهواره ای را تهیه کند تا بتواند از ویژگی پیام رسانی آن استفاده کند.

شرکت Bullit Group اخیرا اعلام کرد سرویس ماهواره ای خود را در فصل اول سال جاری عرضه خواهد کرد. همچنین این قابلیت برای نخستین بار در گوشی جان سخت موتورولا Defy 5G ارائه میشود. بنابراین گوشی جدید Defy 5G نیز همراه با ارتباط ماهواره ای به بازار عرضه میشود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال