موتورولا اج ۴۰ پرو معرفی شد؛ استفاده از نمایشگر ۱۶۵ هرتزی و اسنپدراگون ۸ نسل ۲

جدیدترین پرچمدار کمپانی موتورولا با نام  اج ۴۰ پرو معرفی شد. این پرچم دار اندرویدی مجهز به یک نمایشگر ۱۶۵ هرتزی است و در آن تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو کمپانی کوالکام استفاده شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی جدید موتورولا پیش از این با نام موتو ایکس ۴۰ در […]

جدیدترین پرچمدار کمپانی موتورولا با نام  اج ۴۰ پرو معرفی شد. این پرچم دار اندرویدی مجهز به یک نمایشگر ۱۶۵ هرتزی است و در آن تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو کمپانی کوالکام استفاده شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی جدید موتورولا پیش از این با نام موتو ایکس ۴۰ در چین معرفی شده بود. این گوشی علاوه بر ویژگی های جذاب مانند نمایشگر ۱۶۵ هرتز از شارژ سریع ۱۲۵ واتی نیز پشتیبانی می کند. موتو اج ۴۰ پرو که نسخه جهانی مدل قبلی موتورولا محسوب میشود با رابط کاربری ساده تری عرضه شده است که شباهت زیادی به نسخه خام اندروید ۱۳ دارد.

از مهم‌ترین ویژگی‌های این گوشی جدید می‌توان به نمایشگر ۶.۶۷ اینچی از نوع خمبیده و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز اشاره کرد. روی شیشه این نمایشگر از گوریلا گلس ویکتوس استفاده شده است. موتورولا از این محافظ در پنل پشتی نیز استفاده کرده است. در قسمت بالای نمایشگر دوربین سلفی ۶۰ مگاپیکسلی درون حفره قرار گرفته و سنسور اثر انگشت نیز در زیر آن قرار دارد.

در پنل پشتی این دستگاه دوربین های اصلی ۵۰ مگاپیکسلی به همراه لرزش اپتیکال قرار دارد. یکی از این دوربین ها از نوع اولترا واید است و در کنار آن ها نیز یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی تله فوتو با زوم اپتیکال ۲ برابری قرار گرفته است. باتری ۴ هزار و ۶۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز انرژی پرچمدار جدید موتورولا را تامین می کند. با کمک شارژ بی سیم ۱۵ واتی این گوشی تنها در ۷ دقیقه به اندازه ۵۰ درصد ظرفیت شارژ میشود. شارژ کامل آن نیز کمتر از ۲۰ دقیقه زمان نیاز دارد موتورولا اج ۴۰ پرو از شارژ معکوس بیسیم ۵ واتی نیز پشتیبانی می کند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال