گوشی پرچمدار موتورولا Edge 30 Pro با پردازنده اختصاصی و قلم استایلوس رقیب اس 22 اولترا معرفی شد

موتورولا گوشی پرچمدار Edge 30 Pro را در نسخه جهانی معرفی کرد. مشخصات فنی این دستگاه شباهت زیادی به نسخی قبلی دارد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی پرچمدار Edge X30 موتورولا نسخه گلوبال با قیمت اقتصادی رونمایی شد. قرار است این گوشی با نام اج پلاس در بازار آمریکا به فروش […]

موتورولا گوشی پرچمدار Edge 30 Pro را در نسخه جهانی معرفی کرد. مشخصات فنی این دستگاه شباهت زیادی به نسخی قبلی دارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی پرچمدار Edge X30 موتورولا نسخه گلوبال با قیمت اقتصادی رونمایی شد. قرار است این گوشی با نام اج پلاس در بازار آمریکا به فروش برسد. روی نمایشگر این گوشی محافظ گوریلا گلس ۳ استفاده شده است در پنل پشتی نیز شامل لایه ای از گوریلا گلس ۵ خواهد بود. موتورولا فریم این گوشی را از جنس پلاستیک ساخت و با هدف ساخت یک گوشی مقرون به صرفه کلید پاور را با حسگر اثر انگشت به طور یکپارچه قرار داد.

نمایشگر پرچمدار جدید موتورولا ۶.۷ اینچ است که می تواند به صورت خودکار بین نرخ رفرش 60،90،120 و 144هرتز سوئیچ کند. در پنل پشتی دوربین های سه گانه قرار دارد که دوربین اصلی شامل دو دوربین 50 مگاپیکسل مجهز به لنز های واید و یک دوربین عمق سنج دو مگاپیکسلی است. دوربین اصلی با پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال به فوکوس خودکار تشخیص فاز چند جهته نیز مجهز است.

اج سی پرو امکان فیلمبرداری با نرخ ۲۴ فریم بر ثانیه تا سقف 8K و با کمک دوربین اولترا واید فیلمبرداری با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه با کیفیت 4K فراهم شده است. تراشه این گوشی نیز ۴ نانومتری اسنپدراگون 8 نسل ۱ خواهد بود. در این گوشی از رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی استفاده می‌شود. همچنین موتورولا در این گوشی از حافظه ذخیره سازی ۱۲۸ و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت نیز استفاده می کند. پشتیبانی آن از قلم استایلوس از جذاب ترین ویژگی گوشی جدید موتورولا محسوب می شود. به همراه این گوشی علاوه بر قلم، قاب کتابی نیز عرضه خواهد شد که از طریق این قاب می‌توان قلم را شارژ کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال