گوشی تاشوی موتورولا به زودی رونمایی می شود

موتورولا از عرضه گوشی جدید تاشوی خود در چند ماه آینده خبر می دهد. به گفته این شرکت گوشی Razr اولین سری از گوشی های تاشوی موتورولا خواهد بود که در ماه دسامبر 2019 یا ژانویه سال 2020 در اروپا رونمایی می شود. قیمت این گوشی در حدود 1500 یورو تخمین زده شده است که […]

موتورولا از عرضه گوشی جدید تاشوی خود در چند ماه آینده خبر می دهد. به گفته این شرکت گوشی Razr اولین سری از گوشی های تاشوی موتورولا خواهد بود که در ماه دسامبر 2019 یا ژانویه سال 2020 در اروپا رونمایی می شود. قیمت این گوشی در حدود 1500 یورو تخمین زده شده است که به نسبت گوشی های هم رده خود در کمپانی های دیگر، قیمت بالایی است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، گوشی موتورولای جدید از تراشه اسنپدراگون 710 SoC ، 4/6 گیگابایت رم ، 64/128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی و یک باتری 2730 میلی آمپر ساعتی بهره می برد و در مقایسه با گلکسی فولد سامسونگ و میت ایکس هواوی، که گوشی های تاشوی این کمپانی های به نام هستند قیمت بالایی دارد. یکی از برتری های این گوشی به نسبت مدل های مشابه خود، صفحه نمایش کوچک در پشت آن است که برای کاربران اطلاع از اعلان های برنامه ها را ممکن می کند. Razr جدید از باتری بزرگی بهره می برد که می تواند یکی از دلایل قیمت بالای این گوشی نیز باشد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال