موتورولا از جدیدترین گوشی ۲۰۲۲ خود به نام G Stylus رونمایی کرد

نسل جدید گوشی موتو جی استایلوس سال ۲۰۲۲ توسط موتورولا با بهبودهایی نسبت به نسل قبلی رونمایی شد. این کمپانی در موتو جی استایلوس ۲02۲ از یک نمایشگر 90 هرتزی و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی استفاده کرده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی جدید موتورولا G Stylus 2022 دارای نمایشگر ۶.۸ […]

نسل جدید گوشی موتو جی استایلوس سال ۲۰۲۲ توسط موتورولا با بهبودهایی نسبت به نسل قبلی رونمایی شد. این کمپانی در موتو جی استایلوس ۲02۲ از یک نمایشگر 90 هرتزی و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی استفاده کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی جدید موتورولا G Stylus 2022 دارای نمایشگر ۶.۸ اینچی با رزولوشن فول اچ دی است که همراه با قلم مخصوص عرضه خواهد شد. این قلم مانند دیگر قلم های گوشی های بازار مانند سامسونگ کارایی منحصر به فردی نخواهد داشت و به همین دلیل قیمت پایین تری نیز دارد.

 در پنل پشتی این گوشی دوربین های سه گانه قرار گرفته اند که دوربین اصلی شامل یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی است که به همراه دو دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و ماکرو و ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق قرار دارد. موتورولا در این گوشی از سنسور اثر انگشت در سمت راست فریم استفاده کرده است. تراشه استفاده شده در این گوشی نیز مدیاتک هلیو G88 است. همچنین موتورولا در این گوشی رم دستگاه را دو گیگابایت افزایش داده و موتو جی استایلوس 20۲۲ با ۶ گیگابایت رم عرضه می شود.

از دیگر بهبودهای این گوشی جدید می‌توان به افزایش ظرفیت باتری اشاره کرد. به طوری که باتری این گوشی ۵ هزار میلی‌آمپری خواهد بود. همچنین قرار است کاربران این گوشی را با اندروید ۱۱ و رابط کاربری  My UXتهیه کنند. موتورولا این گوشی را تنها در یک نسخه پایه با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی از ۲۸ بهمن ماه پیش فروش خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال