موتورولا از جدیدترین گوشی میان رده خود Moto G82 رونمایی کرد

گوشی موتورولا G82 میان رده ای مجهز به تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ و با صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز خواهد بود که تنها 329.99 یورو قیمت دارد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، موتورولا که اکنون به برند لنوو تعلق دارد از جدیدترین گوشی میان رده خود به نام موتو جی ۸۲ رونمایی کرده است. […]

گوشی موتورولا G82 میان رده ای مجهز به تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ و با صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز خواهد بود که تنها 329.99 یورو قیمت دارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، موتورولا که اکنون به برند لنوو تعلق دارد از جدیدترین گوشی میان رده خود به نام موتو جی ۸۲ رونمایی کرده است. این گوشی از نظر طراحی به مدل های عرضه شده در سال ۲۰۲۲ شباهت دارد.

موتو جی ۸۲ دارای صفحه نمایش ۶.۶ اینچی از نوع امولد است که نرخ نوسازی آن ۱۲۰ هرتز خواهد بود. به همین دلیل می‌توان از این گوشی به عنوان یک موبایل برای علاقمندان به بازی نام برد. در اطراف صفحه نمایش نیز حاشیه‌های بسیار نازک قرار گرفته و وزن این گوشی نیز تنها ۱۷۳ گرم است. در پنل پشتی دوربین های سه گانه با ماژول مشابه مدل‌های قبلی Moto G قرار دارد.

 گوشی جدید موتورولا به لطف گواهی IP52 نسبت به نفوذ آب و به عبارت دیگر ریختن قطرات آب مقاوم خواهد بود. در این گوشی از تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۹۵ به همراه ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی استفاده شده است. همچنین این گوشی از فناوری 5G نیز پشتیبانی خواهد کرد. یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 30 واتی وظیفه تامین انرژی این گوشی را بر عهده دارد. سیستم عامل اندروید به صورت پیش فرض روی این گوشی اجرا می شود. دوربین سلفی موتورولا Moto G82 16 مگاپیکسل و درون حفره بالای نمایشگر قرار دارد و در پنل پشتی نیز دوربین ۵۰ مگاپیکسلی به همراه لرزشگیر اپتیکال و دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی ماکرو قرار دارند. موتورولا این گوشی را با قیمت 329.99 یورو به فروش می رساند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال