موتورولا در حال کار بر روی تولید یک تبلت اندرویدی جدید است

شرکت موتورولا جدا از این‎که قصد دارد گوشی‎هوشمند جدید خود به اسم Moto Z2 را وارد بازار کند، گفته می‎شود در حال کار بر روی یک تبلت جدید اندرویدی نیز است. وب‎سایت Android Police طی گزارش ادعا می‎کند که این شرکت که زیرمجموعه‎ی لنوو است تقریبا آماده‎ است دوباره وارد حوزه‎ی تبلت‎های اندرویدی شود که […]

شرکت موتورولا جدا از این‎که قصد دارد گوشی‎هوشمند جدید خود به اسم Moto Z2 را وارد بازار کند، گفته می‎شود در حال کار بر روی یک تبلت جدید اندرویدی نیز است. وب‎سایت Android Police طی گزارش ادعا می‎کند که این شرکت که زیرمجموعه‎ی لنوو است تقریبا آماده‎ است دوباره وارد حوزه‎ی تبلت‎های اندرویدی شود که چندی قبل آن را رها کرده بود.

در حقیقت، شرکت‎های مشهور بسیار اندکی هم‎چنان علاوه بر ساخت گوشی‎های هوشمند، تبلت‎های اندرویدی تولید می‎کنند بنابراین این دستگاه جدید موتورولا می‎تواند فوق‎‏العاده باشد. گفته می‎شود این تبلت دارای یک قابلیت بی‎همتا است (گرچه این قابلیت در واقع ممکن است از برخی از تبلت‎های خاص لنوو قرض گرفته باشد) یعنی: حالت بهره‎وری (Productivity Mode).

این قابلیت در تصویر بالا نشان داده شده است. زمانی که کاربر وارد این حالت می‎شود (به صورت پیش‎فرض فعال نیست)، می‎تواند اپلیکیشن‎ها را به نوار مسیریابی سنجاق کند، بنابراین قادر خواهد بود سریعا از یک اپ به اپ دیگر بدون فعال کردن منوی مالتی تسکینگ، جابجا شود. برای بستن یک اپلیکیشن، به سادگی آیکون‎ آن را بایستی به سمت بالا بکشید، یعنی اگر این کار صورت نگیرد، اپلیکیشن‎ها سپس در مموری حفظ خواهند شد. Productivity Mode هم‎چنین تمامی دکمه‎های مسیریابی اندروید را به یک سمت صفحه برای این‎که انگشت شست راحت‎تر دسترسی داشته باشد، جابجا می‎کند. یک دکمه‎ی اختصاصی برای کشوی اپلیکیشنی نیز بر روی نوار مسیریابی قرار دارد.

گرچه، جزئیاتی در رابطه با بخش‎های داخلی این تبلت ارائه نشده است. این تبلت گفته می‎شود در بین محصولات 9 تا 10 اینچی قرار می‎گیرد و ظاهرا با محصول ممتاز و پرمیمومی روبرو خواهیم بود. برخی از مدل‎ها به پشتیبانی از سیم‎کارت مجهز خواهند بود. امیدواریم اطلاعات بیشتری به زودی به بیرون راه پیدا کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال