گوشی Moto X Play موتورولا با اندروید 7.1 در بنچمارک GFXBench

زمانی‌که کمپانی موتورولا پک آپدیت اندروید 7.0 نوقا را در ماه اکتبر برای دستگاه‌‌های خود معرفی کرد، اعلام کرد که دو دستگاه Moto Z و Moto G ( چهارمین نسل )، اولین دستگاه‌هایی خواهند بود که این آپدیت را دریافت خواهند کرد. چند وقت پیش هم این اتفاق افتاد و این دستگاه‌ها به اندروید 7.0 بروزرسانی […]

زمانی‌که کمپانی موتورولا پک آپدیت اندروید 7.0 نوقا را در ماه اکتبر برای دستگاه‌‌های خود معرفی کرد، اعلام کرد که دو دستگاه Moto Z و Moto G ( چهارمین نسل )، اولین دستگاه‌هایی خواهند بود که این آپدیت را دریافت خواهند کرد. چند وقت پیش هم این اتفاق افتاد و این دستگاه‌ها به اندروید 7.0 بروزرسانی شدند.

از آنجایی که بصورت رسمی درمورد گوشی‌های بعدی که آپدیت اندروید 7 را دریافت می‌کنند اطلاع رسانی انجام نشده است، با توجه به بنچمارک GFXBench که در آن گوشی Moto X Play با اندروید 7.1 مشاهده شده است، به‌نظر می‌رسد دستگاه بعدی که آپدیت اندروید 7 را دریافت کند، همین گوشی Moto X Play باشد.

نکته‌ی قابل توجه اینجاست که دو دستگاه Moto Z و Moto G ( چهارمین نسل ) اندروید 7.0 را دریافت کردند ولی با توجه به بنچمارک، به‌نطر می‌رسد گوشی Moto X Play بدون دریافت اندروید 7.0، بصورت مستقیم به اندروید 7.1 آپدیت خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال