گوشی Moto Z Play موتورلا با جک 3.5 میلی‌متری هدفون عرضه خواهد شد

گوشی‎های Moto Z و Moto Z Force موتورولا به صورت رسمی مورد رونمایی قرار گرفته‎اند. چیزی که هنوز معرفی نشده گوشی Moto Z Play موتورلا است. امروز صبح، تصویری در محیط وب منتشر شد (تصویر بالا) که انتهای گوشی را نشان می‎دهد که بین گوشی‎های Moto Z و Moto Z Force قرار می‎گیرد. همان‎طور که […]

گوشی‎های Moto Z و Moto Z Force موتورولا به صورت رسمی مورد رونمایی قرار گرفته‎اند. چیزی که هنوز معرفی نشده گوشی Moto Z Play موتورلا است. امروز صبح، تصویری در محیط وب منتشر شد (تصویر بالا) که انتهای گوشی را نشان می‎دهد که بین گوشی‎های Moto Z و Moto Z Force قرار می‎گیرد. همان‎طور که در حال حاضر می‎دانیم، این دو گوشی دارای جک هدفون 3.5 میلی‎متری نیستند.

ولی بر اساس یک تصویر به بیرون درز پیدا کرده از گوشی Moto Z Play، به نظر می‎رسد که این مدل به خصوص جک هدفون 3.5 میلی‎متری را خواهد داشت. تمامی این گوشی‎ها برای انتقال سریعتر داده‎ها و شارژ سریعتر دارای پورت یو‎اس‎بی Type-C هستند. گوشی‎های Moto Z و Moto Z Force با هدفون‎هایی کار خواهند کرد که دارای یک کانکتور یو‎اس‎بی Type-C هستند، محلی که قسمت نرینگی پورت 3.5 میلی‎متری قرار می‎گرفت.

اوایل این ماه مشخصات فنی گوشی Moto Z Play موتورولا در پایگاه AnTuTu ظاهر شد. طبق ظواهر، می‎توانیم به شما بگوییم که این گوشی یک نمایشگر 5.5 اینچی از نوع AMOLED با رزولوشن 1080 در 1920 دارد. سیستم روی چیپ اسنپ‎دراگون 6250 به همراه یک پردازنده‎ی 8 هسته‎ای و پردازنده‎ی گرافیکی Adreno 506 استفاده شده است. درون این گوشی حافظه‎ی داخلی 32 گیگابایتی به همراه 3 گیگابایت رم دیده می‎شود. دوربین پشتی از نوع 16 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی است. در بخش سیستم‎عامل اندروید مارشملو 6.0.1 از پیش نصب شده است. گوشی Moto Z Play قیمتی در حدود 300 دلار آمریکا خواهد داشت.

خبرهای خوب این است که جک هدفون 3.5 میلی‎متری دیده می‎شود و افرادی که این گوشی را دارند نیازی به تهیه‎ی یک جفت هدفون جدید را ندارند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال