موتورولا و وعده تولید 12 مدل جدید Moto Mod تا پایان سال جاری میلادی

رقابت در دنیای گوشی‎های هوشمند به اوج خود رسیده است و دیگر مهم نیست که به چه برندی وفادار باشید چون هر لحظه این احتمال جود دارد که ده‎ها مدل دیگر با امکانات مشابه و یا حتی قیمت کمتر و طراحی بهتر در پیش چشم شما خودنمایی کنند. با وجود گزینه‎های فراوانی که در بازار […]

رقابت در دنیای گوشی‎های هوشمند به اوج خود رسیده است و دیگر مهم نیست که به چه برندی وفادار باشید چون هر لحظه این احتمال جود دارد که ده‎ها مدل دیگر با امکانات مشابه و یا حتی قیمت کمتر و طراحی بهتر در پیش چشم شما خودنمایی کنند. با وجود گزینه‎های فراوانی که در بازار به چشم می‎خورند، تعدادی از شرکت‎ها تنها با ارائه‎ی قابلیت‎های بی‎همتا می‎توانند کاربران را به سمت خود جلب کنند. به عنوان مثال، سال گذشته هر دو شرکت ال‎جی و موتورولا گوشی‎های ماژولی را ارائه دادند که امکان تعویض قطعات سخت‎افزاری آن‎ها وجود داشت. ولی با آن‎که نسل بعدی G5 ال‎جی به دلیل بازخورد نه چندان قابل قبولی که از سوی کاربران دریافت کرد احتمالا قابلیت‎های ماژولی را حذف خواهد کرد ولی جنبش Moto Mod شرکت موتورولا تازه جانی گرفته است.

موتورولا به همراه گوشی‎های هوشمند سری Moto Z خود در سال 2016 تعدادی لوازم‎جانبی به اسامی Moto Mod ارائه کرد که کاربران واقعا نسبت به آن‎ها علاقه‎ی خود را نشان دادند. این شرکت مسابقاتی نیز برای طراحان برگزار کرد تا بتوانند Modهای نوآورانه و مبتکرانه‎ی خود را بسازند، تلاشی که تاکنون نتایج بسیار امیدوارانه‎ای به همراه آورده است.

در حال حاضر جزئیات زیادی در رابطه با آن‎ها منتشر نشده است و نمی‎دانیم این ماژول‎ها چه قابلیت‎های جدیدی با خود به همراه می‎آورند. ولی موتورولا تایید کرده است که پروژه‎ی Moto Mod را حداقل به مدت 3 سال حفظ خواهد کرد که این وعده می‎بایست توسعه‎دهندگان بیشتری را تشویق کند تا از این ایده استقبال و طرح‎های خود را عملی سازند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال