موتورولا ریزر ۴۰؛ اولین گوشی اقتصادی تاشو معرفی شد

موتورولا از گوشی ریزر ۴۰ رونمایی کرد. این گوشی اولین گوشی تاشو با قیمت اقتصادی محسوب میشود که به نمایشگر ۱۴۴ هرتزی و دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی مجهز است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، موتورولا پس از مدت ها شایعه سازی بالاخره از دو گوشی ریزر ۴۰ و ۴۰ اولترا رونمایی کرد. […]

موتورولا از گوشی ریزر ۴۰ رونمایی کرد. این گوشی اولین گوشی تاشو با قیمت اقتصادی محسوب میشود که به نمایشگر ۱۴۴ هرتزی و دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی مجهز است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، موتورولا پس از مدت ها شایعه سازی بالاخره از دو گوشی ریزر ۴۰ و ۴۰ اولترا رونمایی کرد. ریزر ۴۰ نخستین گوشی ارزان قیمت تاشدنی است که البته یک گوشی مهم نیز محسوب میشود.

طبق گزارش جی اس ام آرنا، موتورولا ریزر ۴۰ یا همان ریزر ۲۰۲۳ در بازار آمریکا رونمایی شد. این گوشی مجهز به نمایشگر ۶.۹ اینچی از نوع LTPO EMOLED است و نرخ نوسازی آن در حالت حداکثری به ۱۴۴ هرتز می رسد. نمایشگر خارجی این گوشی ۱.۵ اینچ خواهد بود و می تواند نوتیفیکیشن ها را نمایش دهد. همچنین در نقش پنل نمایاب دوربین نیز خواهد بود.

موتورولا در این گوشی از فریم آلومینیمی استفاده کرد و به دلیل داشتن گواهی IP52 این گوشی در مقابل آب و گرد و غبار مقاوم است. ریزر ۴۰ در حالت تاشده ۱۵.۸ میلی متر ضخامت دارد و این مقدار در حالت باز شده به ۷.۳۵ میلیمتر می رسد.

در پنل پشتی موتورولا ریزر ۴۰ دو دوربین قرار گرفته که دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسل است و دوربین دیگر ۱۳ مگاپیکسلی و از نوع فوق عریض است. دوربین اصلی به لرزشگیر اپتیکال نیز مجهز است. دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی نیز در بالای نمایشگر اصلی قرار دارد.

پردازنده به کار رفته در این گوشی اسنپدراگون ۷ نسل یک است که به همراه رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه ذخیره سازی ۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد. باتری این گوشی ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعت است و قادر به پشتیبانی از شارژ سیمی ۳۰ وات و شارژ بی سیم ۵ واتی خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال