رونمایی موتورولا از گجت هوشمند Defy با قابلیت ارتباط ماهواره ای

موتورولا یک گجت هوشمند ساخته است که می تواند گوشی های هوشمند را به قابلیت ارتباط ماهواره ای مجهز کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گجت جدید موتورولا با نام Motorola Defy Sattelite Link تنها ۷۰ گرم وزن دارد و می تواند سیستمدارتباط ماهواره ای را به گوشی هوشمند بیاورد. در این […]

موتورولا یک گجت هوشمند ساخته است که می تواند گوشی های هوشمند را به قابلیت ارتباط ماهواره ای مجهز کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گجت جدید موتورولا با نام Motorola Defy Sattelite Link تنها ۷۰ گرم وزن دارد و می تواند سیستمدارتباط ماهواره ای را به گوشی هوشمند بیاورد. در این گجت مودم NTN مدیاتک قرار دارد و می تواند با پشتیبانی از سیستم ارتباط ماهواره ای جدید این ۸دمات را برای کاربر فراهم کند. از دیگر ویژگی های این گجت وجود GPS داخلی و پشتیبانی از سیم کارت داخلی است.

نحوه اتصال Defy به آیفون و آندروید از طریق Bluetooth 5.1 انجام میشود. وجود گواهی های IP68 و MIL-STD-810H باعث شده است تا این گجت از مقاومت بالایی برخوردار باشد.

موتورولا به این گجت یک بند هوشمند اضافه کرده است تا بتوان آن را دو ر گردن و یا به کمربند شلوار متصل کرد. Defy به یک باتری ۶۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز است و می تواند با گوشی های مختلف کار کند.

شرکت Skylo سیستم ماهواره ای Bullitt Satelite Connect را از طریق ماهواره های زمین ایستای Inmarsat و Echostar فراهم می کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال