موتورولا به زودی نسخه جدید گوشی های سخت جان و مقاوم Defy را عرضه می کند

موتورولا در آینده ای نزدیک از نسخه جدید گوشی سخت جان Defy  مربوط به سال ۲۰۲۱ را رونمایی خواهد کرد. قرار است این گوشی سخت جان در برابر نفوذ آب و گرد و غبار و همچنین رطوبت مقاوم باشد. طی خبرهای منتشر شده از مشخصات این گوشی، سری جدید  Defyدر برابر شوک حرارتی مقاوم بوده […]

موتورولا در آینده ای نزدیک از نسخه جدید گوشی سخت جان Defy  مربوط به سال ۲۰۲۱ را رونمایی خواهد کرد. قرار است این گوشی سخت جان در برابر نفوذ آب و گرد و غبار و همچنین رطوبت مقاوم باشد. طی خبرهای منتشر شده از مشخصات این گوشی، سری جدید  Defyدر برابر شوک حرارتی مقاوم بوده و قابل شستشو خواهد بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی جدید موتورولا با نام رمز “آتنا” در اوایل سال جدید میلادی در کنسول گوگل پلی رویت شد. پس از آن نیز خبرهایی در مورد تلاش موتورولا برای احیای گوشی های سری Defy  منتشر شد. به نقل از برخی منابع آگاه احتمالا موتورولا در زمانی نزدیک از 2021 Defy رونمایی کند.

طبق رندرهای منتشر شده از این گوشی احتمالاً موتورولا 2021 Defy مجهز به نمایشگر ۶ اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل خواهد بود. همچنین در این گوشی از جدیدترین نسخه گوریلا گلس ویکتوس برای حفاظت نمایشگر استفاده میشود. به گفته موتورولا گواهینامه IP68 برای این گوشی دریافت شده که آن را در برابر گرد و غبار و آب مقاوم خواهد کرد. همچنین به علت داشتن درجه بندی نظامی MIL-STD-810H این گوشی در برابر لرزش، رطوبت و شوک های حرارتی نیز مقاوم است.

موتورولا 2021 Defy از چیپست اسنپدراگون 662 و اندروید ۱۰ بهره خواهد برد. باتری آن نیز ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت است که از شارژ 20 واتی پشتیبانی می کند. در پنل پشتی این گوشی حسگر اثر انگشت و سه ماژول دوربین قرار دارد که لنز اصلی آن ۴۸ مگاپیکسل است و دوربین سلفی آن نیز در بریدگی جلوی نمایشگر و ۸ مگاپیکسل خواهد بود.

 

 

 

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال