گوشی پرچمدار موتورولا از سری G با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسل رونمایی شد

موتورولا از اولین پرچمدار سری G خود با یک دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی رونمایی کرد. گوشی هوشمند G60 به همراه G40 Fusion عرضه شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، گوشی جدید موتورولا از خانواده G مجهز به چیپ اسنپدراگون G732 و با نمایشگر ۶.۸ اینچی خواهد بود. در این گوشی از یک باتری ۶۰۰۰ […]

موتورولا از اولین پرچمدار سری G خود با یک دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی رونمایی کرد. گوشی هوشمند G60 به همراه G40 Fusion عرضه شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، گوشی جدید موتورولا از خانواده G مجهز به چیپ اسنپدراگون G732 و با نمایشگر ۶.۸ اینچی خواهد بود. در این گوشی از یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده شده است. قرار است محصول جدید موتورولا ابتدا در هند تولید شود.

به احتمال زیاد محصول جدید موتورولا G60 با دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسل به بازار عرضه می شود. دوربین های دیگر این گوشی شامل یک دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و دو دوربین ماکرو وتشخیص عمق خواهد بود. دوربین سلفی G60 نیز یک دوربین 3۲ مگاپیکسلی در حفره جلوی نمایشگر است.

عضو دیگر خانواده سری جی موتورولا مجهز به دوربین ۶۴ مگاپیکسلی خواهد بود. دیگر مشخصات این گوشی شبیه به مدل G60 عرضه میشود. سنسور اثر انگشت در هر دو گوشی در پنل پشتی قرار داده شده و برای دسترسی به گوگل اسیستنت نیز یک دکمه مخصوص تعبیه شده است. این دو مدل از سری جی اگرچه تاییدیه IP دریافت نکرده اند اما به گفته موتورولا در برابر پاشش آب مقاوم هستند. با توجه به اینکه گوشی های سری جی موتورولا در هند تولید می شوند امکان دارد به طور جهانی عرضه نشود و تنها در هند تولید و به فروش برسد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال