پرچمدار سری میان رده موتورولا به نام موتو G100 معرفی شد

پیش از این موتورولا از گوشیهای میان رده وبا مشخصات معمولی از سری جی رونمایی کرده بود. اما اکنون موتو G100 با مشخصات فنی بالاتر از این خانواده عرضه شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، موتو G100 نمونه مشابهی از موتورولا اج اس است که پیش از این با نمایشگر 6.7 […]

پیش از این موتورولا از گوشیهای میان رده وبا مشخصات معمولی از سری جی رونمایی کرده بود. اما اکنون موتو G100 با مشخصات فنی بالاتر از این خانواده عرضه شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، موتو G100 نمونه مشابهی از موتورولا اج اس است که پیش از این با نمایشگر 6.7 اینچی IPS رونمایی شده بود. نرخ رفرش صفحه نمایش این گوشی ۹۰ هرتز و از HDR10 نیز پشتیبانی خواهد کرد. دوربین های سلفی آن نیز به ترتیب ۱۶ و ۸ مگاپیکسل در بالای نمایشگر و درون حفره قرار دارد.

در موتو G100 از چیپست اسنپدراگون 870 استفاده شده که آن را نسبت به دیگر اعضای خانواده موتو G در رده بالاتری قرار می دهد. حافظه داخلی آن ۱۲۸ گیگابایت خواهد بود که آن را از دیگر میان رده ها نیز جدا می کند. دوربین های اصلی چهارگانه نیز در قاب پشتی این گوشی قرار داده شده و حسگر اصلی آن ۶۴ مگاپیکسل خواهد بود. دوربین های دیگر شامل یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی به همراه یک فلاش ال ای دی و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی برای تشخیص عمق و فوکوس لیزری سریع هستند.

قابلیت جالب گوشی موتو G100، Ready For است. این قابل قابلیت به کاربر امکان می دهد تا پس از اتصال گوشی به مانیتور امکان دسترسی به یک کامپیوتر دسکتاپ نیز داشته باشد. داک ویژه طراحی شده برای این گوشی شامل یک فن داخلی است که برای خنک کردن در زمان اتصال استفاده‌ میشود. موتو G100 مجهز به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بوده و از شارژ سریع 20 واتی پشتیبانی می کند. گواهینامه IP برای مقاومت در برابر آب برای گوشی صادر نشده اما به گفته سازنده از یک لایه مقاوم در برابر نفوذ آب برای ساخت آن استفاده شده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال