گوشی جدید موتورولا مجهز به اسنپدراگون 8 نسل یک 18 آذر معرفی می‌شود

کوالکام اخیرا از جدیدترین پرچمدار خود به نام اسنپدراگون 8 نسل ۱ رونمایی کرده است. به دنبال آن موتورولا نیز استفاده از این تراشه 4 نانومتری روی پرچمدار بعدی خود به نام اج X30 را تایید کرده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، موتورولا به طور رسمی از عرضه گوشی پرچمدار اج […]

کوالکام اخیرا از جدیدترین پرچمدار خود به نام اسنپدراگون 8 نسل ۱ رونمایی کرده است. به دنبال آن موتورولا نیز استفاده از این تراشه 4 نانومتری روی پرچمدار بعدی خود به نام اج X30 را تایید کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، موتورولا به طور رسمی از عرضه گوشی پرچمدار اج X30  در تاریخ ۱۸ آذر در چین خبر داد. طبق اعلامیه این شرکت در شبکه اجتماعی ویبو تنها اطلاعات مربوط به این گوشی استفاده از چیپ اسنپدراگون ۸ نسل یک است و دیگر هیچ مشخصات دیگری حتی در تصویر پوستر آن نیز مشخص نیست. احتمالاً موتورولا در این مراسم دو گوشی هوشمند پرچمدار معرفی می‌کند. اولین دستگاه همان گوشی خواهد بود. احتمال می‌رود نسخه دیگری از ری‌برند موتو G200 نیز در رویداد این شرکت معرفی شود. نسخه گلوبال این گوشی ماه گذشته معرفی شده بود. این گوشی مجهز به چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس است و نام آن نیز در نسخه جدید احتمالاً اج S30 و برای فروش در بازار چین عرضه خواهد شد.

مشخصات فنی این گوشی نیز هنوز مشخص نشده است. اما طبق گفته رویس واحد موبایل موتورولا احتمالا در آن از رابط کاربری My UX 3.0 استفاده می شود و همچنین در جلو و عقب این گوشی از محافظ گوریلا گلس نیز استفاده خواهد شد. اج X30 به یک صفحه نمایش 6.67 اینچی مجهز است و در پشت آن دوربین های سه گانه با دو لنز 50 مگاپیکسلی و یک لنز 2 مگاپیکسلی قرار دارند. احتمالا باتری 5000 میلی آمپر ساعتی آن نیز از شارژ سریع 68 واتی نیز پشتیبانی می کند. ممکن است موتورولا این گوشی را در بازارهای جهانی با نام اج S30 اولترا عرضه کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال