گوشی بعدی موتورولا به یک حسگر دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود

احتمالا گوشی جدید موتورولا مجهز به یک سنسور دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی خواهد بود. این شرکت اولین شرکتی است که از این سنسور مربوط به شرکت سامسونگ استفاده می کند. پس از آن شرکت شیائومی قرار دارد که در نیمه دوم سال میلادی جدید از این حسگر استفاده خواهد کرد. خود سامسونگ نیز برای سال ۲۰۲۳ […]

احتمالا گوشی جدید موتورولا مجهز به یک سنسور دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی خواهد بود. این شرکت اولین شرکتی است که از این سنسور مربوط به شرکت سامسونگ استفاده می کند. پس از آن شرکت شیائومی قرار دارد که در نیمه دوم سال میلادی جدید از این حسگر استفاده خواهد کرد. خود سامسونگ نیز برای سال ۲۰۲۳ و در گوشی های گلکسی از سنسور دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سنسور ۲۰0 مگاپیکسلی سامسونگ با نام ایزوسل HP1 در شهریورماه امسال رونمایی شد. پس از آن نیز مشخص نشد اولین شرکت استفاده کننده از آن کدام شرکت تولید کننده خواهد بود. اکنون یک افشاگر معروف حوزه تکنولوژی به نام Ice Universe اطلاعاتی منتشر کرده است که نشان می‌دهد موتورولا برای اولین بار از این سنسور در گوشی های نسل جدید خود استفاده خواهد کرد.

 البته هنوز زمان عرضه این گوشی با سنسور 200 مگاپیکسلی مشخص نشده است. پیش از این شیائومی اولین شرکتی بود که از سنسورهای جدید سامسونگ در گوشی های خود استفاده میکرد. اما طبق ادعای این افشاگر اولین زمان استفاده از این سنسور توسط شیائومی مربوط به نیمه دوم سال ۲۰۲۲ خواهد بود. احتمالا موتورولا در یک گوشی پرچمدار از این سنسور استفاده می کند. زیرا برای رقابت در بازار گوشی‌های همراه به یک دستگاه قدرتمند برای رقابت نیاز دارد. به گفته این افشاگر سامسونگ زمان استفاده از این سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی را در گوشی های گلکسی و در سال ۲۰۲۳ عنوان کرده است. هنوز مشخص نیست این سنسور در چه گوشی هایی استفاده خواهد شد. اما پیش از این گزارش هایی در مورد استفاده از این سنسور در شیائومی ۱۲ اولترا منتشر شده بود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال