MSI مادربورد کوچک و گیمینگ Z97I را معرفی کرد!

صبح امروز، شرکت MSI مادربورد جدید و گیمینگ خود را با نام Z97I معرفی کرد. این مادربورد جدید که در کلاس مادربورد های mini-ITX قرار می گیرد، تمامی امکانات و نیاز های گیمران را در قالب یک بورد جمع و جور و کوچک در اختیار گیمر ها قرار می دهد و در خود، ویژگی های […]

صبح امروز، شرکت MSI مادربورد جدید و گیمینگ خود را با نام Z97I معرفی کرد. این مادربورد جدید که در کلاس مادربورد های mini-ITX قرار می گیرد، تمامی امکانات و نیاز های گیمران را در قالب یک بورد جمع و جور و کوچک در اختیار گیمر ها قرار می دهد و در خود، ویژگی های فوق العاده را به همراه دارد که هر کسی به دنبال به دست آوردن آنها است!

یکی از مهم ترین مواردی که باید در ابتدای امر به آن اشاره کرد، سیستم ACK شرکت MSI می باشد که در آن، پورت ها و تراشه های مختلفی در کنار یکدیگر فعالیت ارند تا شما بهترین تجربه را از بازی های آنلاین داشته باشید. پورت شبکه ی Killer DoubleShot Pro که در این مادربورد قرار دارد، زمان انتقال اطلاعات را نسبت به نسل قبلی آن، حدود 2.9 برابر افزایش داده است و در کنار آن، تراشه ی Killer Smart Teaming نیز به گیمر ها اجاره می دهد تا سرعتی برابر با 1.86Gbps را در شبکه ی LAN و WI-FI را داشته باشند و نهایتا سیستم Advanced Stream Detect، به صورت خودکار به کنترل انتقالات داده ها و زمان تاخیر آنها می پردازد که نتیجه ی همه ی اینها، پایداری و پینگ تایم بهتر در بازی های تحت شبکه می باشد.

این مادربورد کوچک دارای نسل جدید پورت های ذخیره سازی اطلاعات، پورت M.2 می باشد که در قسمت پایینی مادربورد قرار داشته و با اتصال هارد جامد خود به آن، می توانید سرعت بی نظیری را تجربه کنید و عملکرد آن را به وضوح در بازی ها مشاهده کنید. این پورت ها، اطلاعات را از نسل دوم شکاف های PCIe و با سرعت 10Gbps انتقال می دهد که سرعت آن، حدود 67 درصد سریع تر از پورت های SATA III می باشد.

مادربورد Z97I Gaming ACK، از چیپست Z97 استفاده می کند و ویژگی ها و قابلیت های این چیپ را در خود جای داده است. پردازنده های اینتل که دارای سوکت های LGA1150 می باشند می توانند بر روی این مادربورد سوار شوند اما اگر بخواهید پردازنده ی خود را اورکلاک کنید یا بخواهید در طولانی مدت از آن استفاده کنید، پردازنده ی شما در چه دمایی قرار خواهد گرفتن؟

اینجاست که این مادربورد حرف های زیادی را برای گفتن در زمینه ی خنک کنندگی دارد. همانطور که می دانید مادربورد های سری micro-ITX از ولتاژ کاری پایینی استفاده می کنند و مادربورد های خنکی به حساب می آیند اما مشکلی مادربورد های این کلاس دارند، این است که بر روی آنها نمی توان از خنک کننده های بزرگ و توانمند استفاده کرد. MSI به جهت رفع این مشکل، مدار و PCB این مادربورد را از ابتدا طراحی کرده است و با تغییر دادن جای سوکت این پردازنده، سعی کرده است تا مکان زیادی را برای پردازنده قائل شود که در انجام آن نیز کاملا موفق بوده است و گیمر ها می توانند حتی از کولر های آبی نیز بر روی مادربورد خود استفاده کنند و از بابت فضا، هیچ نگرانی ای برای آنها وجود نخواهد داشت!

در ادامه می توانید علاوه بر مشخصات فنی این مادربورد، تصاویر بیشتری از آن را مشاهده نمایید.

[tabgroup]
[tab title=”مشخصات فنی مادربورد Z97I Gaming ACK”]CPU Support: 4th and 5th Gen Intel Core / Pentium / Celeron processors
Chipset: Intel Z97 Express Chipset
Network: Killer E2205 Gigabit Ethernet, Killer 1525 802.11 ac, BT 4.1
Storage: 1x M.2 10Gb/s, 4x SATA 6Gb/s
Display interface: 1x DisplayPort, 2x HDMI
Connectivity: 1x PCI-e 3.0 x16, 6x USB 3.0, 6x USB 2.0, 8-channel Audio Boost[/tab]

[tab title=”تصاویر مادربورد Z97I Gaming ACK”]MSI Announces Z97I Gaming ACK Motherboard 1 MSI Announces Z97I Gaming ACK Motherboard 2 MSI Announces Z97I Gaming ACK Motherboard 3[/tab]
[/tabgroup]

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال