کارت گرافیک قدرتمند GTX 980 Ti Sea Hawk به صورت مشترک توسط MSI و Corsair معرفی شد

  شرکت MSI را همه با محصولات گیمینگ و قدرتمندی که تولید می‌کند، می‌شناسند. حال این شرکت که از بزرگترین تولیدکنندگان کارت‌های گرافیک در دنیا می‌باشد، به تازگی کارتی جدید را با همکاری شرکت Corsair، در نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای توکیو معرفی نموده که می‌تواند کلکسیون کارت‌های گیمینگ این شرکت را بیش از پیش، کامل کند. محصولات […]

 

شرکت MSI را همه با محصولات گیمینگ و قدرتمندی که تولید می‌کند، می‌شناسند. حال این شرکت که از بزرگترین تولیدکنندگان کارت‌های گرافیک در دنیا می‌باشد، به تازگی کارتی جدید را با همکاری شرکت Corsair، در نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای توکیو معرفی نموده که می‌تواند کلکسیون کارت‌های گیمینگ این شرکت را بیش از پیش، کامل کند.

محصولات سری Hawk شرکت MSI، از جمله محصولات دوست‌داشتنی و قدرتمند این شرکت به حساب می‌آیند که همواره مورد توجه بازی‌خورها بوده‌اند. اما کارت گرافیک جدیدی که MSI با همکاری Corsair و استفاده از خنک‌کننده‌ی آبی این شرکت تولید کرده، GTX 980 Ti SEA HAWK نام دارد و می‌تواند با پایین نگاه داشتن دمای خود و همچنین سر و صدای بسیار کمی که تولید می‌کند، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای گیمرها باشد.

سطح مسی ونازک کارت گرافیک MSI GTX 980 Ti SEA HAWK قادر خواهد بود در برابر هوای بسیار گرم تولید شده، مقاومت بسیار بالایی داشته باشد و با فرستادن هوای گرم به سوی خنک‌کننده‌ی آبی Corsair H55، باعث خنک‌ ماندن خود کارت می‌گردد. رادیاتور آلومینیومی این کارت نیز به سادگی می‌تواند یک فن 120 میلی‌متری را بر روی خود سوار کرده و هوای گرم را با سرعتی بسیار بالا، انتقال دهد. هر چند برای رسیدن به بهترین نتیجه، باید خود حافظه‌ی کارت و ماژول تنظیم کننده ولتاژ نیز به اندازه‌ی کافی خنک باشند به همین جهت سازندگان از یک طراحی خاص و بسیار قدرتمند برای مکش هوای گرم از تمامی بخش‌های کارت گرافیک کمک گرفته‌اند تا مطمئن باشند که محصول جدید آنها بدون کوچکترین مشکلی و با کمترین دمای ممکن، کار خواهد کرد.

MSI and Corsair Announce GeForce GTX 980 Ti Sea Hawk Graphics Card 4 MSI and Corsair Announce GeForce GTX 980 Ti Sea Hawk Graphics Card 3

 

سیستم حرارتی بسیار پیشرفته و همینطور استفاده از مواد بسیار با کیفیت، این امکان را برای این کارت فراهم آورده تا فرکانس اجزای مختلف آن نسبت به مدل‌های معمول کارت گرافیک GTX 980 Ti، کمی بالاتر باشد. کلاک هسته‌ی این کارت گرافیک برابر با 1291 مگاهرتز می‌باشد و از تکنولوژی GPU Boost 2.0 نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین میزان سرعت موثر حافظه‌ی این کارت با داشتن حجم حافظه‌ی 6GB و از نوع GDDR5، برابر با 7096 مگاهرتز می‌باشد. این ارقام بالا و مجهز بودن این کارت به تکنولوژی G-Sync انویدیا، گیمران را قادر می‌سازد تا بتوانند تجربه‌‌ی بسیار بهتری را در انجام بازی‌ها داشته باشند و حتی بتوانند عناوین دلخواه خود را در چندین مانیتور به صورت همزمان، اجرا نمایند.

MSI and Corsair Announce GeForce GTX 980 Ti Sea Hawk Graphics Card 6

یک کارت گرافیک قدرتمند، به یک نرم‌افزار کارآمد نیز نیاز دارد. کارت گرافیک GTX 980 Ti SEA HAWK، با اینکه قدرت بسیار بالایی دارد، باز هم امکان افزایش فرکانس بخش‌های مختلف آن از طریق نرم‌افزار MSI Afterburner وجود دارد و کاربران قادر خواهند بود تا باز هم این کارت گرافیک قدرتمند را اورکلاک نمایند. همچنین از طریق بخش Triple Overvoltage این نرم‌افزار، کاربران می‌توانند علاوه بر کنار زدن محدودیت‌ها، نظارتی کامل و دقیق را به صورت زنده، بر روی سیستم خود داشته باشند و از تمامی اتفاقات آن باخبر گردند.

نرم‌افزار Afterburner این امکان را برای کاربران فراهم آورده تا بتوانند علاوه بر مشاهده‌ی نرخ فریم دقیق خود در بازی به صورت زنده، از پوسته‌های مختلفی که برای جذاب‌تر شدن شکل ظاهری این نرم‌افزار طراحی شده نیز بهره‌مند گردند. حتی می‌توان از نسخه‌ی اندرویدی و یا iOS این نرم‌افزار نیز برای کنترل دقیق سیستم، بهره برد.

MSI and Corsair Announce GeForce GTX 980 Ti Sea Hawk Graphics Card 2 MSI and Corsair Announce GeForce GTX 980 Ti Sea Hawk Graphics Card 5

هم‌اکنون کارت گرافیک MSI GTX 980 Ti SEA HAWK با قیمت 739.99 دلار، در حال فروش است. اما تصور می‌کنید که محصول جدید MSI تا چه اندازه‌ می‌تواند برای اجرای بازی‌ها مناسب باشد؟ و آیا واقعا پرداخت چنین پولی برای این کارت، کاری عاقلانه خواهد بود؟ نظرات خود را با تک‌نیوز به اشتراک بگذارید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال