MSI نسخه‌ی Golden Edition کارت گرافیک GTX 980 Ti را معرفی کرد

ساعاتی پیش MSI نسخه‌ی Golden Edition از کارت گرافیک GTX 980 Ti را با رنگ و لعاب همیشگی، معرفی نمود. این کارت که نسخه‌ای خاص از GTX 980 Ti Gaming به حساب می‌آید، با هیت‌سینکی مسی، رنگی طلایی و همینطور فرکانس‌های بالاتر نسبت به نسخه‌های دیگر، قرار است دنیای جدید گیمرهارا بسازد. همان‌طور که می‌دانید، […]

ساعاتی پیش MSI نسخه‌ی Golden Edition از کارت گرافیک GTX 980 Ti را با رنگ و لعاب همیشگی، معرفی نمود. این کارت که نسخه‌ای خاص از GTX 980 Ti Gaming به حساب می‌آید، با هیت‌سینکی مسی، رنگی طلایی و همینطور فرکانس‌های بالاتر نسبت به نسخه‌های دیگر، قرار است دنیای جدید گیمرهارا بسازد.

همان‌طور که می‌دانید، نسخه‌های Golden Edition از کارت‌های شرکت MSI، همیشه در تعدادی محدود و با قدرتی بالاتر تولید می‌شوند. این محصول جدید نیز از این قاعده مستثنی نبوده و سرعت هسته‌ی این کارت برابر با 1190 مگاهرتز (به جای 1178 مگاهرتز) است که در حالت Boost به 1291مگاهرتز افزایش پیدا می‌کند. همچنین حافظه‌ی موثر این کارت 7096 مگاهرتز می‌باشد که نسبت به نسخه‌ی گیمینگ قرمز و مشکی MSi با فرکانس 7010 مگاهرتز، افزایش زیادی داشته است.

MSI Announces GeForce GTX 980 Ti Gaming Golden Edition 3MSI Announces GeForce GTX 980 Ti Gaming Golden Edition 5

موضوعی که همیشه در محصولات سری Golden Edition به آن توجه زیادی می‌شود، استفاده از لوله‌های انتقال حرارت و هیت‌سینک کاملا مسی در قیاس با مدل گیمینگ این کارت که در آن از آلومینیوم استفاده شده، می‌باشد. همین موضوع باعث شده تا محصول قدرتمند و جدید MSI، وزنی بالغ بر 1338 گرم (270 گرم بیشتر از نسخه‌ی Gaming) داشته باشد و وجود مس، به خوبی احساس شود. اما استفاده از این ماده، باعث شده تا گرما به شکل بهتر و موثرتری انتقال پیدا کند و کارت، خنک‌تر از قبل کار کند.

رنگ طلایی و همیشگی این محصول نیز مورد دیگریست که سبب شده GTX 980 Ti Gaming Golden Edition، علاوه بر قدرتی بسیار بالا، چهره‌ای فوق‌العاده جذاب و زیبا نیز داشته باشد.

MSI Announces GeForce GTX 980 Ti Gaming Golden Edition 2 MSI Announces GeForce GTX 980 Ti Gaming Golden Edition 4

MSI هنوز زمان عرضه و قیمت نهایی این محصول را اعلام نکرده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال