شرکت MSI از کارت گرافیک Radeon RX 480 رونمایی کرد

ساعاتی پیش شرکت MSI با افتخار از کارت گرافیک جدید RX 480 خود رونمایی نمود و اذعان داشت که از این پس کاربران می‌توانند این کارت گرافیک قدرتمند را خریداری نمایند. کارت گرافیک جدید RX 480 شرکت AMD که با فناوری ساخت FinFET 14nm ساخته شده، می‌تواند یکی از بهترین و قدرتمندترین کارت‌های گرافیکی باشد که این […]

ساعاتی پیش شرکت MSI با افتخار از کارت گرافیک جدید RX 480 خود رونمایی نمود و اذعان داشت که از این پس کاربران می‌توانند این کارت گرافیک قدرتمند را خریداری نمایند. کارت گرافیک جدید RX 480 شرکت AMD که با فناوری ساخت FinFET 14nm ساخته شده، می‌تواند یکی از بهترین و قدرتمندترین کارت‌های گرافیکی باشد که این روزها پیش روی بازی‌خورها قرار دارد. این فناوری ساخت باعث شده تا عملکرد کارت گرافیک در رابطه با عملکرد به ازای هر وات نسبت به نسل گذشته تا 2.5 برابر بهتر شود.

نسل جدید معماری پولاریس با پشتیبانی از آخرین تکنولوژی‌های DirectX 12 و Vulkan، می‌تواند بازی‌خورها را برای اجرای بازی‌ها با رزولوش 1440p یا 2K آماده کرده و قدرت معماری Graphics Core Next را به رخ کشد. هر گیمری می‌داند که تجربه‌ی بازی‌ها با رزولوشن بالای 1440p و نرخ فریم بیشتر از 60 فریم در ثانیه، تا په اندازه می‌تواند لذت‌بخش باشد؛ حالا باید گفت که امکان انجام چنین چیزی با وجود تکنولوژی AMD FreeSync میسر شده است.

MSI Announces its Radeon RX 480 Graphics Card2

کارت‌های گرافیک جدید Radeon شرکت AMD برای استریمرها و افرادی که در کار پخش ویدئوها به صورت آنلاین هستند، رویایی باشد چرا که حالا نسل جدید این کارت‌های گرافیک با پشتیبانی از فرمت H.265، قادر خواهند بود تا ویدئوها را با رزولوشن 4K و بدون هیچ افت عملکردی نمایش دهند.

البته این تمام موضوع نیست و کارت‌های گرافیک جدید شرکت AMD برای واقعیت مجازی نیز آمادگی لازم را دارند. توانایی بالایی که این کارت‌های گرافیک در پردازش و نمایش سیستم‌های مربوط به واقعیت مجازی دارند، سبب شده تا ما شاهد عملکرد بسیار خوب این شرکت با عرضه کردن این محصولات جدید باشیم. یکی از مواردی که باعث شده تا عملکرد این کارت‌های گرافیک در زمینه واقعیت مجازی قابل تحسین باشد، وجودت تکنولوژی AMD LiquidVR است که باعث شده تا ما شاهد وجود واحدهای سایه‌زن به صورت ناهمگام (Asynchronous Shaders) باشیم.

هنوز MSI قیمت و زمان دقیق عرضه این محصول را مشخص نکرده و انتظار می‌رود در روزهای آتی شاهد انتشار اطلاعات بیشتری دراین مورد باشیم.

MSI Announces its Radeon RX 480 Graphics Card3

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال