MSI ادعا می‌کند اولین لپ‌تاپ‌های آماده برای استفاده واقعیت‌مجازی را داراست

برای استفاده از هدست‌های واقعیت مجازی نیازمند سیستمی میزبان خواهید بود؛ برای مثال هدست‌های Gear و Cardboard سامسونگ و گوگل بر روی گوشی‌های‌هوشمند، هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن سونی بر روی کنسول این شرکت و هدست‌های Rift و Vive شرکت‌های Oculus و HTC بر روی رایانه‌های شخصی اجرا می‌شوند. درصورتی که بخواهید از هدست‌ نام‌برده در […]

برای استفاده از هدست‌های واقعیت مجازی نیازمند سیستمی میزبان خواهید بود؛ برای مثال هدست‌های Gear و Cardboard سامسونگ و گوگل بر روی گوشی‌های‌هوشمند، هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن سونی بر روی کنسول این شرکت و هدست‌های Rift و Vive شرکت‌های Oculus و HTC بر روی رایانه‌های شخصی اجرا می‌شوند. درصورتی که بخواهید از هدست‌ نام‌برده در لپ‌تاپ‌ استفاده کنید، MSI برای شما لپ‌تاپی خاص را در نظر گرفته تا بتوانید از هدست واقعیت مجازی Vive شرکت اچ‌تی‌سی استفاده کنید.

بنابرگفته‌های شرکت MSI، آن‌ها اولین شرکتی خواهند بود که لپ‌تاپ‌ مخصوص واقعیت مجازی را منتشر می‌کنند. لپ‌تاپ جدید شرکت MSI دارای مشخصات فنی بوده که به طور رسمی از هدست واقعیت مجازی شرکت اچ‌تی‌سی پشتیبانی می‌کند. بنابراین با خرید این لپ‌تاپ می‌توانید هدست خود را به آن وصل کرده و بدون هیچ مشکلی با آن کار کنید.

براساس گفته‌های شرکت MSI، هدست واقعیت مجازی شرکت اچ‌تی‌سی تاکنون یکی از بهترین هدست‌های موجود در بازار بوده و تجربه‌ای کامل از واقعیت مجازی را برای کاربران رقم می‌زند. سخت‌افزار این لپ‌تاپ به طوری تعبیه شده تا هیچ‌گونه مشکلی در اجرای محتوای واقعیت مجازی توسط این لپ‌تاپ به وجود نیاید. MSI که از همان ابتدا با شرکت اچ‌تی‌سی در ساخت این لپ‌تاپ همکاری کرده حالا به اولین شرکتی تبدیل می‌شود که لپ‌تاپ‌های گیمینگ پیشرفته را با واقعیت مجازی عرضه می‌کند.

علیرغم این که این لپ‌تاپ با هدست واقعیت مجازی شرکت اچ‌تی‌سی کار می‌کند، هدست Rift شرکت Oculus را هم می‌توان در این لپ‌تاپ استفاده کرد. همان‌طور که تاکنون باید حدس زده باشید چنین لپ‌تاپی با مشخصات فنی قدرت‌مند هرگز قیمت پایینی را نخواهد داشت چرا که MSI قیمت 2500 دلاری را برای این لپ‌تاپ فوق‌پیشرفته در نظر گرفته است.

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال