کمپانی MSI هک شدن سیستم های خود را بطور رسمی تائید کرد

شرکت MSI بطور رسمی تأیید کرد که سیستم های این شرکت مورد حمله هکرها قرار گرفته است. به همین دلیل کاربران دانلود فرم ور و بروزرسانی آن را تنها از سایت شرکت انجام دهند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، MSI تولید کننده کامپیوتر و لوازم جانبی آن در جهان در بیانیه اخیر […]

شرکت MSI بطور رسمی تأیید کرد که سیستم های این شرکت مورد حمله هکرها قرار گرفته است. به همین دلیل کاربران دانلود فرم ور و بروزرسانی آن را تنها از سایت شرکت انجام دهند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، MSI تولید کننده کامپیوتر و لوازم جانبی آن در جهان در بیانیه اخیر خود ضمن تایید حمله سایبری به سیستم های این شرکت اعلام کرد اکنون تمامی فعالیت های بخش های مختلف به حالت عادی بازگشته است. این حمله روی بخش هایی از سیستم های اطلاعاتی انجام شده بود.

شرکت MSI از مشتریان درخواست کرد تا برای دریافت بروزرسانی فرم ور و بایوس تنها از طریق وب سایت این شرکت اقدام کنند. هنوز جزئیات زیادی در این مورد منتشر نشده است.

و تنها به این موضوع اشاره شده که در حال حاضر مکانیزم های دفاعی برای جلوگیری از دیگر حملات و همچنین شناسایی ناهنجاری های شبکه انجام گرفته است. MSI در مورد این حمله به دولت و نهادهای مجری قانون نیز اطلاع داد.

در بیانیه این شرکت اعلام شد MSI به ایمنی داده ها و حفظ حریم خصوصی کاربران و شرکای تجاری متعهد است و در آینده با تقویت معماری امنیتی از حوادث این چنینی جلوگیری خواهد کرد.

طبق گزارش منتشر شده توسط تامزهاردون، هنوز مشخص نیست داده هایی از کاربران به سرقت رفته است یا خیر. اولین علائم مربوط به حمله سالاری روز گذشته و پس از اعلام گروه باج افزاری Money Messages مشخص شد. این گروه مدعی شد کد منبع و کلیدهای خصوصی مربوط به فریم ورک توسعه بایوس را به سرقت برده است. این گروه اعلام کرد با سرقت ۱.۵ ترابایت داده قصد دارد بیش از ۴ میلیون باج دریافت کند. هنوز ارتباط بین این داده ها و MSI مشخص نشده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال