رونمایی MSI از نسخه‌ی Sea Hawk کارت گرافیک GTX 1080 به همراه سیستم خنک‌کننده مایع کورسیر

در دنیایی که سازندگان مختلف همواره تلاش دارند تا محصول خود را قدرتمندتر از دیگر محصولات دیگر شرکت‌ها نشان دهند، وجود کارتی همچون کارت گرافیک GTX 1080 می‌تواند یک اتفاق بسیار خوب باشد. به تازگی شرکت بزرگ MSI با رونمایی از نسخه‌ی Sea Hawk کارت گرافیک قدرتمند GTX 1080، از سیستم خنک‌کننده مایع شرکت کورسیر […]

در دنیایی که سازندگان مختلف همواره تلاش دارند تا محصول خود را قدرتمندتر از دیگر محصولات دیگر شرکت‌ها نشان دهند، وجود کارتی همچون کارت گرافیک GTX 1080 می‌تواند یک اتفاق بسیار خوب باشد. به تازگی شرکت بزرگ MSI با رونمایی از نسخه‌ی Sea Hawk کارت گرافیک قدرتمند GTX 1080، از سیستم خنک‌کننده مایع شرکت کورسیر استفاده نموده و قصد دارد تا بتواند شرایط را برای پیشی گرفتن از دیگر شرکت‌ها در زمینه‌های مختلفی همچون واقعیت مجازی، آماده سازد.

البته این تنها MSI نیست که از سیستم‌های خنک‌کننده مایع استفاده می‌کند، بلکه دیگر سازندگان نیز با استفاده از این خنک‌کننده‌ها و بالا بردن توانایی‌های اورکلاک کارت گرافیک، سعی می‌کنند تا محصولی قدرتمندتر از آنچه که انویدیا معرفی نموده را در اختیار کاربران قرار دهند. حالا همکاری MSI و Corsair باعث شده تا آنها بتواند این کارت را تا حد زیادی اورکلاک کرده و به کلاک هسته 1847 مگاهرتز به جای 1733 مگاهرتز که نسخه‌ی اصلی از این کارت در حالت بوست به آن می‌رسید، برسند.

البته هنوز زود است که بخواهیم این کارت را خنک‌ترین یا شاید قدرتمندترین نسخه از کارت گرافیک GTX 1080 بدانیم، چرا که شرکت‌هایی همچون EVGA نیز با معرفی محصولات قدرتمند خود با سیستم خنک‌کننده ACS 3.0، می‌توانند از رقبای اصلی کارت گرافیک GTX 1080 Sea Hawk باشند.

اما اگر بخواهید که کارت گرافیکی با سیستم خنک‌کننده آبی داشته باشید، شاید این کارت، بهترین انتخابی باشد که پیش روی شما قرار دارد. هنوز مدیران MSI حرفی از قیمت این محصول نزده‌اند، اما احتمالا باید با محصولی گران‌قیمت روبه‌رو باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال