رونمایی MSI از سری DUKE کارت‌های گرافیک GTX 1070 و GTX 1080

همیشه برای به دست گرفتن نبض بازار، تنها معرفی کردن قطعات قدرتمند نمی‌تواند موثر باشد و سازندگان باید هر چند وقت یک‌بار با معرفی یک برند و دسته‌ی جدید، کاربران را به خرید این دسته از محصولات تشویق کنند. همچنین سازندگان باید بتوانند با معرفی تکنولوژی‌های جدیدتر، توانایی‌های خود را به رخ دیگر رقبا بکشانند. […]

همیشه برای به دست گرفتن نبض بازار، تنها معرفی کردن قطعات قدرتمند نمی‌تواند موثر باشد و سازندگان باید هر چند وقت یک‌بار با معرفی یک برند و دسته‌ی جدید، کاربران را به خرید این دسته از محصولات تشویق کنند. همچنین سازندگان باید بتوانند با معرفی تکنولوژی‌های جدیدتر، توانایی‌های خود را به رخ دیگر رقبا بکشانند.

به دنبال این موضوع، شرکت MSI سعی کرده تا با معرفی کردن کارت‌های گرافیک جدید و قدرتمند سری DUKE برای مناطق استوایی و مناطقی که دمای هوا بسیار بالاست، کاربران این مناطق را به خرید محصولات خود تشویق کنند. کارت‌های گرافیک GTX 1070 و GTX 1080 از سری DUKE با داشتن 3 فن بزرگ و قدرتمند و همینطور بورد (PCB) اختصاصی علاوه بر عملکرد بسیار خوبی که دارند، می‌توانند مشابهت زیادی با محصولات مخصوص بازی سری X نیز داشته باشند.

در رابطه با طراحی کارت گرافیک، شاید یکی از اولین مواردی که توجه کاربران را به خود جلب کند، اندازه‌ی بسیار بزرگ خنک‌کننده آن باشد که بزرگ‌تر از PCB کارت است. در بخش پشتی این کارت‌ها، شاهد استفاده از باله‌های آلومنیومی هستیم که فن‌های 90 میلی‌متری بر روی آن قرار گرفته‌ و می‌توانند عملکرد بسیار خوب این فن‌ها را تضمین نمایند. در این قسمت لوگوی DUKE نیز با لامپ LED خودنمایی می‌کند.

MSI Unveils GeForce GTX 1080 and GTX 1070 DUKE Edition Graphics Cards3

در مورد مشخصات فنی، تفاوت چندان زیادی میان این محصولات و دیگر کارت‌های شرکت MSI دیده نمی‌شود. طبق گفته‌ی سازندگان، سرعت کلاک هسته در کارت گرافیک GTX 1080 DUKE Edition برابر با 1708 مگاهرتز می‌باشد که این میزان در حالت بوست به 1847 مگاهرتز افزایش پیدا می‌کند. همچنین سرعت حافظه‌ی موثر در این کارت به لطف وجود حافظه‌ی GDDR5X، برابر با 10108 مگاهرتز می‌باشد که می‌تواند پهنای باند فوق‌العاده بالایی را در اختیار این کارت گرافیک قرار دهد. کلاک هسته کارت گرافیک GTX 1070 DUKE Edition نیز 1607 مگاهرتز بوده که این میزان در حالت بوست به 1797 مگاهرتز افزایش پیدا می‌کند. سرعت موثر حافظه نیز 8108 مگاهرتز و حافظه نیز از نوع GDDR5 می‌باشد.

در ادامه می‌توانید تصاویر این کارت‌های گرافیک را مشاهده کنید:

 MSI Unveils GeForce GTX 1080 and GTX 1070 DUKE Edition Graphics Cards2 MSI Unveils GeForce GTX 1080 and GTX 1070 DUKE Edition Graphics Cards1

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال