برنامه های ماسک پس از تصاحب توئیتر و اخراج تمامی مدیران

پس از ماهها کشمکش بالاخره ایلان ماسک صاحب توییتر شد. ورود ماسک به توئیتر با اخراج تمامی مدیران این شرکت همراه بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اولین واکنش ایلان ماسک پس از تصاحب توییتر اخراج مدیران عالی رتبه بود. وی در توییتی این موضوع را با جمله آزاد شدن پرنده خبر […]

پس از ماهها کشمکش بالاخره ایلان ماسک صاحب توییتر شد. ورود ماسک به توئیتر با اخراج تمامی مدیران این شرکت همراه بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اولین واکنش ایلان ماسک پس از تصاحب توییتر اخراج مدیران عالی رتبه بود. وی در توییتی این موضوع را با جمله آزاد شدن پرنده خبر داد. زیرا خود را ناجی این شبکه اجتماعی می داند. خبرگزاری ها نیز پس از این موضوع به اخراج مدیران این شرکت پرداختند. پاراگ آگراوال که عنوان جانشین جک دورسی را یدک می‌کشید، پس از ورود ماسک اخراج شد. پس از وی ند سیگل مدیر مالی این شرکت نیز اخراج شد.

طبق گزارش رویترز، ویجایا گده، مدیر سیاست گذاری توییتر که رابطه خوبی با ماسک نداشت و پیش از این مورد انتقاد ماسک قرار گرفته بود نیز برکنار شد. وی پیش از این دستور بستن دائمی حساب رسمی ترامپ را داده بود.

نیویورک تایمز نیز طی گزارشی به این موضوع پرداخت و ضمن آن اعلام کرد شأن اجت،رییس اداره حقوقی توییتر نیز برکنار شده است. اینسایدر نیز از اخراج سارا پرسونت، مدیر ارشد مشتری خبر داد.

این مدیران همزمان با برکناری دستمزد قابل توجهی نیز دریافت کردند. به گفته ماسک این افراد دیگر هیچ سمتی در توییتر نخواهند داشت.

در ابتدا قرار بود ایلان ماسک تنها به عضویت هیات مدیره توییتر درآید اما پس از آن اعلام کرد قصد دارد کل توییتر را تصاحب کند‌. البته پس از آن نسبت به بستن قرار داد و خرید آن امتناع کرد. در نهایت نیز با تغییر موضع ۱۸۰ درجه ای مجددا موافقت خود را با شرایط خرید اعلام کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال