یک گوشی جدید از سونی در بنچمارک GFXBench رخ نمایان کرد

در ماه‌های اخیر سونی با تغییر و تحولاتی که در گوشی‌های‌هوشمند خود ایجاد کرده، روز‌های بسیار شلوغی را پشت سر گذاشته چرا که دیگر سری Z این شرکت به تاریخ پیوسته و سونی تمرکز اصلی خود را بر روی سری جدید X خواهد گذاشت و به تازگی هم از دو پرچم‌دار خود موسوم به Xperia […]

در ماه‌های اخیر سونی با تغییر و تحولاتی که در گوشی‌های‌هوشمند خود ایجاد کرده، روز‌های بسیار شلوغی را پشت سر گذاشته چرا که دیگر سری Z این شرکت به تاریخ پیوسته و سونی تمرکز اصلی خود را بر روی سری جدید X خواهد گذاشت و به تازگی هم از دو پرچم‌دار خود موسوم به Xperia X و Xperia X Performance رونمایی کرده تا شاید تغییر نام این پرچم‌داران بتواند به داد این شرکت در بخش گوشی‌های‌هوشمند برسد. با این تغییرات ایجاد شده در بخش موبایل سونی، شنیدن خبرهای غیر منتظره، زیاد دور از انتظار نیست.

با وجود این تغییرات، مشخصات گوشی هوشمند جدیدی از سونی و از سوی بنچمارک GFXBench به شماره ساخت 24UJ95LH34QX77B1 فاش شده که تشابه مشخصات فنی این گوشی را با گوشی تازه‌وارد این شرکت، Xperia X Performance نشان می‌دهد. بنچمارک فاش شده از این گوشی این‌طور به ما نشان می‌دهد که دیوایس در دست ساخت سونی، چیپست اسنپ‌دراگون 820 را درون خود جای داده و 3 گیگابایت رم نیز بر روی آن نصب شده است. نمایشگر گوشی همانند نمایشگر Xperia X Performance از رزولوشن 1920 در 1080 پشتیبانی کرده اما نکته‌ی عجیب این نمایشگر، 5.1 اینچی بودن آن در مقایسه با نمایشگر 5 اینچی Xperia X Performance سونی است.

یک گوشی جدید از سونی در بنچمارک GFXBench رخ نمایان کرد

این نکته را هم در نظر داشته باشید که معمولا بنچمارک‌های GFXBench تا 0.1 اینچ نمایشگرهای گوشی را اشتباه نشان می‌دهد و شاید در این مورد هم، بنچمارک مطرح GFXBench دچار اشتباه شده باشد. البته اندازه‌ی نمایشگر این دو، تنها تفاوت میان آن‌ها نیست بلکه در بخش دوربین هم مشخصاتی متفاوت ثبت شده است. در این گوشی، دو سنسور 21 و 12 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و جلوی آن به کار گرفته شده اما در گوشی اکسپریا X Performance دو سنسور 23 و 13 مگاپیکسلی را به ترتیب برای دوربین اصلی و جلوی گوشی شاهد هستیم.

باتوجه به این بنچمارک، احتمال اینکه سونی گوشی جدیدی را معرفی کند بسیار بالا است اما از طرفی دیگر ممکن است این گوشی تنها نسخه‌ی متفاوت از گوشی اکسپریا X Performance باشد که برای برخی مناطق در نظر گرفته شده و قرار است به زودی معرفی شود. فعلا تا تایید این مطالب توسط سونی باید منتظر بمانیم.

 

 

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال