سامانه‌ی جدید مدیریت از راه دور رایانه به ایران آمد

شاید تمام آن چیزی که توسعه‌دهندگان از یک مجموعه پشتیبانی می‌خواهند، سادگی و توان بیشتر و امکان ادغام در محصولات تولید شده است. با رشد سریع گوشی‌های هوشمند، نیاز به مدیریت و کنترل از راه دور رایانه نیز به وجود آمده است که myWebMachine می‌تواند به این نیازها پاسخ دهد. عدم امکان ادغام در مجموعه […]

شاید تمام آن چیزی که توسعه‌دهندگان از یک مجموعه پشتیبانی می‌خواهند، سادگی و توان بیشتر و امکان ادغام در محصولات تولید شده است. با رشد سریع گوشی‌های هوشمند، نیاز به مدیریت و کنترل از راه دور رایانه نیز به وجود آمده است که myWebMachine می‌تواند به این نیازها پاسخ دهد.

عدم امکان ادغام در مجموعه محصولات ارایه شده و قدیمی شدن پروتکل مورد استفاده بخشی از مشکلات محصول غالب در بازار است که با حضور مداوم Teamviewer نقاط ضعف آن بیشتر مشهود می‌شوند. اما اکنون محصول جدیدی که به تازگی طراحی شده این امکان را می‌دهد که کاربر تنها با ارسال یک لینک ساده و یا اجازه به سایر کاربران در محیط وب  از پشتیبانی آن‌ها بهره ببرد. عدم نیاز به نصب نرم‌افزار و پشتیبانی از وب و اپلیکیشن، و نصب 1.2 مگابایت از ویژگی‌های این سامانه است. myWebMachine امکان دسترسی به کامپیوتر مورد نظر را با مرورگرهای نسل جدید فراهم می‌کند که با کلیک به روی یک لینک علاوه بر کنترل رایانه مورد نظر می‌توانید به ارسال و دریافت فایل نیز بپردازید.

شرکت‌های تولیدکننده نرم‌افزار می‌توانند از امکان بهسازی این سیستم و یکپارچه‌سازی آن با محصولات خود بهره ببرند و از گستره توانمند SDK این محصول به بهترین نحو بهره‌مند شوند، زیرا امکان ادغام با نرم‌افزار تولید شده کار را بسیار آسان کرده است.

با توجه به اینکه بخشی از بازار که محصولات موجود در آن ضعیف ظاهر شده، این سیستم امکان ارایه محصول به صورت نصب نصب درون سازمانی و محلی را در اختیار قرار می‌دهد. از طرفی نیز بسیاری از سازمان‌ها و بانک ها از VPN و شبکه داخلی استفاده می‌کنند که این سیستم در آن توانمند است.

دیگر نقطه قوت این محصول، وجود پروفایل‌های مختلف از مشاهده کننده صرف تا کنترل‌کننده و یا ساپورت و همین‌طور امکان کار به صورت محصولاتی همچون وی‌ان‌سی علاوه بر کارکرد مشابه با تیم ویوور بوده که خود نکات جذابی در استفاده از این سیستم ساده اما قدرتمند هستند.

طراحی این سیستم توسط یک تیم ایرانی‌الاصل انجام گرفته که ارایه آن نیز با همکاری یکی از شرکت‌های مشهور داخلی به صورت کاملا داخلی و با استفاده از سرورهای داخلی به صورت مجزا از سرویس خارجی بوده است.

کاربران ایرانی در صورت تمایل به آدرس http://mywebmachine.de مراجعه کرده و سپس در بخش SIGNUP به منظور دریافت دعوت‌نامه درخواست خود را ارسال نمایید.

امکانات myWebMachine به شرح زیر است:

  • اتصال به PC از هر دستگاهی در شبکه‌ی محلی
  • دعوت از کاربران برای دسترسی به ماشین برای کمک از راه دور، فقط با یک لینک در ایمیل
  • اتصال به PC از هر دستگاهی در هر جای دنیا
  • اتصال به PC از هر دستگاهی در شبکه‌ محلی
  • دسترسی کلاینت صفر، نیازی به نصب کلاینت نیست، فقط مرورگر سازگار با HTML5 مورد نیاز است.
  • قابلیت اسکرول لمسی، زوم بر روی دستگاه‌‌های موبایل
  • انتقال انتخابی فایل‌ها به PC یا از PC
  • دسترسی به PC از طریق آیفون، آیپد و یا دستگاه‌های اندرویدی
  • به اشتراک گذاری کلیپ برد
  • پشتیبانی چند مانتیور
  • ایجاد چند پروفایل‌ مختلف برای دسترسی‌های مختلف
  • حالت صرفاً دیداری برای آموزش‌ کامپیوتر از راه دور
  • پهنای باند انتخابی محدود
پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال