اعلام ناسا از ساخت اولین فیلم فضایی در ایستگاه فضایی بین‌المللی

ناسا تصمیم گرفته تا برای ساخت اولین فیلم فضایی در ایستگاه فضایی بین المللی همکاری کند. طی اعلامیه ناسا، تام کروز بازیگر مطرح هالیوود نیز در این پروژه به عنوان بازیگر حضور خواهد داشت. هنوز جزئیات بیشتری در این مورد منتشر نشده است. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا و به نقل از cnet، ناسا […]

ناسا تصمیم گرفته تا برای ساخت اولین فیلم فضایی در ایستگاه فضایی بین المللی همکاری کند. طی اعلامیه ناسا، تام کروز بازیگر مطرح هالیوود نیز در این پروژه به عنوان بازیگر حضور خواهد داشت. هنوز جزئیات بیشتری در این مورد منتشر نشده است.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا و به نقل از cnet، ناسا اعلام کرده قصد دارد در پروژه ساخت فیلم در ایستگاه فضایی شرکت کند. این گزارش به همراه همکاری تام کروز در این پروژه چند روز پیش منتشر شده است. البته در این گزارش صحبت هایی از همکاری اسپیس ایکس نیز بیان شده است. اما هنوز هیچ شرکت فیلم سازی و یا خود اسپیس ایکس نیز این موضوع را تائید نکرده اند. تنها ایلان ماسک در جواب توئیت جیم برایدنستان ساخت این فیلم را نوعی سرگرمی دانست.

پیش از این ایلان ماسک اعلام کرده بود که در سال 2022 4 شهروند را به فضا ارسال خواهد کرد. فضاپیمای کرو دراگون وظیفه این ارسال را برعده خواهد داشت. همانطور که ارسال فضانوردان ناسا در اواخر امسال نیز بر عهده این شرکت خواهد بود. هدف ناسا از ساخت این فیلم استفاده تجاری از ایستگاه فضایی بین المللی است. حتی برنامه های دیگری مانند توریسم فضایی نیز در این مرکز به عنوان اهداف آینده مطرح شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال