همکاری ناسا با روسیه در ایستگاه فضایی بین المللی ادامه می یابد

پس از اعلام احتمال تحریم‌های ایالات متحده علیه روسیه، آژانس فضایی این کشور اعلام کرد همکاری این آژانس با روسیه در ایستگاه فضایی بین المللی بدون هیچ گونه تغییری ادامه خواهد یافت. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پس از آغاز عملیات نظامی روسیه علیه اوکراین رئیس جمهور آمریکا پس از اقدام انتقاد […]

پس از اعلام احتمال تحریم‌های ایالات متحده علیه روسیه، آژانس فضایی این کشور اعلام کرد همکاری این آژانس با روسیه در ایستگاه فضایی بین المللی بدون هیچ گونه تغییری ادامه خواهد یافت.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پس از آغاز عملیات نظامی روسیه علیه اوکراین رئیس جمهور آمریکا پس از اقدام انتقاد از این اقدام کشور روسیه از اعمال تحریم های جدید توسط دولت این کشور علیه روسیه خبر داد. از طرفی سازمان فضایی آمریکا با وجود تحریم های جدید و یا ادامه جنگ همکاری این کشور با روسیه را در بخش فضایی و همچنین ایستگاه فضایی بین المللی ادامه دار خواند.

در بیانیه ی ناسا که توسط سخنگوی این آژانس به اسپیس ایمیل شده است می خوانیم: همکاری ناسا با شرکای بین المللی مانند شرکت فضایی دولتی روسکاسموس روسیه در ایستگاه فضایی بین المللی ادامه خواهد یافت.

با وجودی ‌که در بیانیه بایدن در مورد همکاری روسیه و ناسا در فضا و ایستگاه فضایی اشاره‌ای نشده است اما دیمیتری راگوزین مدیر آژانس فضایی روسیه توییت‌هایی را پس از سخنرانی بایدن در این زمینه منتشر کرد و در توییت های خود در زمینه نابودی همکاری در ایستگاه فضایی صحبت کرد. همچنین خطر سقوط این سازه ۵۰۰ تنی در چین، هند یا ایالات متحده و اروپا را نیز مطرح نمود. بیانیه ناسا که پس از آن منتشر شد نشان دهنده عدم وجود تحریم های جدید یا حداقل اختلال در همکاری‌های این دو کشور است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال