ناسا با هدف مطالعه یوفوها تیمی برای درک پدیده های ناشناس هوایی ایجاد کرد

به نظر می رسد روند جلب توجه جدید یوفوها ادامه دارد .زیرا ناسا نیز در یک کنفرانس مطبوعاتی از تشکیل یک تیم از پژوهشگران برای مطالعه علمی پدیده های ناشناس و هوایی خبر داده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از ورج، ناسا در روز پنجشنبه در یک کنفرانس […]

به نظر می رسد روند جلب توجه جدید یوفوها ادامه دارد .زیرا ناسا نیز در یک کنفرانس مطبوعاتی از تشکیل یک تیم از پژوهشگران برای مطالعه علمی پدیده های ناشناس و هوایی خبر داده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از ورج، ناسا در روز پنجشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد قصد دارد یک تیم مستقل از پژوهشگران تشکیل دهد که وظیفه آنها مطالعه مشاهده پدیده ناشناس هوایی (UAP) یا همان یوفو خواهد بود. این آژانس فضایی کلیه مشاهدات اتفاق افتاده را از نظر علمی بررسی خواد کرد.

 البته ناسا همچنان به عدم وجود شواهد مبنی بر فرازمینی بودن یوفوها تاکید دارد. تیم مطالعه ناسا با مدیریت دیوید اسپرگل و زیر نظر واحد ماموریت های علمی ناسا کار خود را آغاز خواهد کرد. وظیفه آن نیز بررسی داده های موجود در مورد UAPها خواهد بود تا بتوانند به بهترین روش به اطلاعات در مورد آنها در آینده دست یابند. به گفته ناسا محدودیت ها در مشاهدات باعث عدم نتیجه گیری منطقی درباره مشاهده آنها خواهد شد.

 این پژوهشگران همچنین می‌توانند به ناسا در درک علمی (UAP)ها برای پیشبرد کار کمک کنند. به گفته توماس زوربوخن نایب رئیس ماموریت های علمی ناسا این مطالعات به صورت علنی و غیر محرمانه انجام می گیرد.

با وجود اینکه هنوز ناسا به طور جدی تحقیقاتی در مورد یوفوها انجام نداده است، بیل نلسون، مدیر این سازمان در مواردی به اظهارنظر درباره مشاهدات UAP ها پرداخته است و گفته است ممکن است برای آنها یک توضیح فرازمینی وجود داشته باشد. وی در یک گفتگوی زنده در دانشگاه ویرجینیا گفته بود با خلبان ها در این مورد صحبت کرده است و آنها گفته بودند یک شی باعث قفل شدن رادارهای آنها شده بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال