ناسا از رسانه‌های بین‌المللی برای تماشای دومین پرتاب کپسول دراگون دعوت کرد

ناسا اعلام کرده است کلیه رسانه ها از سراسر جهان می توانند شاهد پرتاب بعدی کپسول سرنشین دار شرکت اسپیس ایکس باشند. دومین پرتاب کپسول اسپیس ایکس کرو دراگون قرار است فضا نوردان ناسا و سازمان فضایی ژاپن را به ایستگاه فضایی بین‌المللی حمل کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، ناسا در بیانیه خود […]

ناسا اعلام کرده است کلیه رسانه ها از سراسر جهان می توانند شاهد پرتاب بعدی کپسول سرنشین دار شرکت اسپیس ایکس باشند. دومین پرتاب کپسول اسپیس ایکس کرو دراگون قرار است فضا نوردان ناسا و سازمان فضایی ژاپن را به ایستگاه فضایی بین‌المللی حمل کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، ناسا در بیانیه خود اعلام کرد کلیه رسانه های بین المللی می توانند در پرتاب بعدی شرکت اسپیس ایکس حضور داشته باشند و از نزدیک پرتاب را مخابره کنند. ماموریت کرو- ۱ اولین پرواز عملیاتی شرکت اسپیس ایکس است که کرو دراگون همراه با خدمه ایستگاه فضایی ارسال میشود.

این ماموریت که پس از بازگشت فضانوردان ماموریت دمو ۲ انجام خواهد گرفت، پیش از ماه سپتامبر انجام نخواهد شد. در این ماموریت دو فضانورد به نام های مایکل هاپکینز، فرمانده فضاپیمای دراگون و همچنین ویکتور گلوور و شان واکر متخصصینی از ناسا و همچنین سویچی نوگوچی، متخصص ماموریت آژانس اکتشاف و هوافضای ژاپن به ایستگاه بین المللی منتقل میشوند. پرتاب از پایگاه فضایی کندی ناسا در فلوریدا انجام خواهد شد و کلیه رسانه های جهان برای حضور در این پرتاب می توانند با مراجعه به سایت ناسا تا تاریخ ۱۰ اوت ثبت نام کنند. همچنین در این بیانیه ناسا آمده است به دلیل محافظت از سلامتی و ایمنی کارمندان از شیوع ویروس کرونا تعدادی از رسانه ها به طور محدود انتخاب می شوند و می توانند در پایگاه فضایی کندی حضور پیدا کنند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال