درخواست ناسا برای طراحی برنامه‌ی مخصوص ساعت‌های هوشمند فضانوردان

ناسا هم قصد دارد صنعت ساعت‌های هوشمند را بزرگ‌ و بزرگ‌تر کند و برای این کار به کمک شما نیاز دارد. این موسسه‌ی فضایی در وبسایت Freelancer.com مسابقه‌ای را راه اندازی کرده که جایزه‌ی آن 1500 دلار می‌باشد. بر اساس این مسابقه، توسعه دهنده‌ای که بتواند بهترین برنامه برای ساعت هوشمند فضانورداران را تهیه کند برنده‌ی این […]

ناسا هم قصد دارد صنعت ساعت‌های هوشمند را بزرگ‌ و بزرگ‌تر کند و برای این کار به کمک شما نیاز دارد. این موسسه‌ی فضایی در وبسایت Freelancer.com مسابقه‌ای را راه اندازی کرده که جایزه‌ی آن 1500 دلار می‌باشد. بر اساس این مسابقه، توسعه دهنده‌ای که بتواند بهترین برنامه برای ساعت هوشمند فضانورداران را تهیه کند برنده‌ی این مسابقه خواهد بود.

هدف اصلی ناسا از ایجاد این مسابقه و طراحی برنامه این است که فضانوردان را با برنامه‌تر کند. برای مثال برنامه‌ی ساخته شده توسط توسعه دهندگان باید حتما دارای تایمر و تقویم باشد و همچنین فضانوردان را به برنامه‌های پیش رو آگاه سازد. امنیت نیز از دیگر ویژگی‌های مهم این برنامه باید باشد. برای مثال هنگامی که فضانوردان در خطر قرار دارند این برنامه باید به موقع به کاربر خود اخطار دهد. در واقع این برنامه فضانوردان را باید از احتمال برخورد به هر نوع جسمی آگاه سازد. همچنین برنامه‌ی طراحی شده می‌بایستی فضانوردان را از توانایی برقراری ارتباط از ایستگاه فضایی به زمین آگاه سازد.

برنامه‌ی طراحی شده باید بر روی ساعت هوشمند سامسونگ مدل  Gear 2 اجرایی شود. تنها چهار هفته به پایان این مسابقه بیشتر نمانده و فعلا شش نفر در این مسابقه شرکت کرده‌اند هر چند حدود 16 میلیون نفر در این وبسایت ثبت نام کرده‌اند. بنابراین احتمال افزایش آمار در هر روز بسیار بالا می‌باشد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال