ناسا با انتخاب ۲۴ آموزگار به عنوان سفیران خود آموزش اختر فیزیک را متحول می‌کند

ناسا قصد دارد با هدف ایجاد تغییرات در آموزش اخترفیزیک ۲۴ آموزگار را از ایالت‌های مختلف آمریکا انتخاب کند تا سفیر پروژه ناسا باشند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، 24 آموزگار از ایالت‌های مختلف آمریکا توسط موسسه پژوهشی SETI Institute به عنوان سفیر ناسا در پروژه‌ای به نام AAA انتخاب شدند. این […]

ناسا قصد دارد با هدف ایجاد تغییرات در آموزش اخترفیزیک ۲۴ آموزگار را از ایالت‌های مختلف آمریکا انتخاب کند تا سفیر پروژه ناسا باشند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، 24 آموزگار از ایالت‌های مختلف آمریکا توسط موسسه پژوهشی SETI Institute به عنوان سفیر ناسا در پروژه‌ای به نام AAA انتخاب شدند. این پروژه با هدف بهبود توسعه حرفه ای آموزش علوم انجام می گیرد. به طوری که طی آن دانش آموزان و میزان مشارکت آنها در آموزش علوم افزایش خواهد یافت.

 آموزگاران در این پروژه توسط مرکز پژوهش نجوم ناسا همانند رصدخانه استراتوسفری و اخترشناسی فروسرخ یا تاسیسات تلسکوپ فروسرخ آموزش هایی را در زمینه اخترفیزیک خواهند دید. سپس برنامه درسی انتخاب شده توسط موسسه SETI توسط این آموزگاران آموزش داده می شود. این برنامه درسی همان مفاهیم و پژوهش های ناسا خواهد بود. سپس مشارکت دانش آموزان و تاثیر این برنامه درسی تخصصی ارزیابی خواهد شد.

 از سال ۲۰۱۱ تاکنون ناسا با بودجه اختصاصی خود برنامه AAA را برای ۱۰ هزار دانش آموز اجرا کرده است. دکتر دانا بکمن سرپرست این پروژه در مورد آن گفته است: موسسه SETI با کمک این برنامه علم ناسا را به کلاسهای درس انتقال دهد. با کمک تجربیات این آموزگاران می‌توان محتوای جهان واقعی را به دانش آموزان انتقال داد. بدین ترتیب ارزش پژوهش های علمی انجام شده مشخص خواهد شد تا طیف گسترده ای از مسیرهای شغلی نیز آشکار می شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال