ناسا مناطق مورد نظر برای فرود انسان بر روی ماه را منتشر می کند

ناسا قصد دارد مناطقی را که احتمالاً مکان فرود فضانوردان در ماموریت آرتمیس ۳ روی سطح ماه خواهد بود را فاش کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ناسا قصد دارد طی نشستی از مناطق احتمالی خود برای فرود روی ماه رونمایی کند. با توجه به اصرار ناسا برای بازگرداندن انسان ها به […]

ناسا قصد دارد مناطقی را که احتمالاً مکان فرود فضانوردان در ماموریت آرتمیس ۳ روی سطح ماه خواهد بود را فاش کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ناسا قصد دارد طی نشستی از مناطق احتمالی خود برای فرود روی ماه رونمایی کند. با توجه به اصرار ناسا برای بازگرداندن انسان ها به ماه اکنون راحت ترین مناطق قابل فرود برای ماموریت آرتمیس ۳ در سال ۲۰۲۵ در نظر گرفته شده است. این آژانس فضایی قصد دارد طی نشستی مکان های انتخاب شده برای فرود را اعلام کند.

 طبق تصمیم ناسا و شرکت های تابعه آن این منطقه در نزدیکی قطب جنوب ماه خواهد بود. زیرا احتمال می رود در این مناطق دهانه هایی پر از یخ وجود داشته باشد و همچنین فرصتی برای اکتشافات علمی از جمله مشاهدات نجومی را نیز فراهم خواهد کرد. طبق بیانیه ناسا کلیه مناطق انتخاب شده برای فرود دارای جذابیت های علمی بوده و برای انتخاب شرایطی مانند ناحیه ارتباطات، شرایط نوری و توانایی دستیابی به اهداف علمی در نظر گرفته شده است. ناسا طی ماه های آینده نشستی را برای بررسی های بیشتر با جامعه علمی بزرگتر برگزار خواهد کرد. در صورتی که فرود روی سطح ماه با موفقیت انجام شود بشر از زمان آپولو ۱۷ در سال ۱۹۷۲ بار دیگر روی قمر زمین گام می گذارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال