ناسا تصاویری از هواپیمای مافوق صوت خود منتشر کرد

ناسا اخیرا مجموعه تصاویری مربوط به عکس‌های هواپیمای مافوق صوت منتشر کرده است که همگی آنها مربوط به زمان ساخت آن در کارخانه ساخت این هواپیما است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، عکس‌های ناسا مربوط به هواپیمای مافوق صوت این آژانس فضایی با نام X59 است. در این تصاویر هواپیمای مورد نظر […]

ناسا اخیرا مجموعه تصاویری مربوط به عکس‌های هواپیمای مافوق صوت منتشر کرده است که همگی آنها مربوط به زمان ساخت آن در کارخانه ساخت این هواپیما است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، عکس‌های ناسا مربوط به هواپیمای مافوق صوت این آژانس فضایی با نام X59 است. در این تصاویر هواپیمای مورد نظر در حالی که در خطوط هوایی بین آشیانه و باند فرودگاه قرار گرفته نمایش داده شده است. محل تصویربرداری نیز کارخانه شرکت لاکید مارتین است که وظیفه ساخت این هواپیما را بر عهده داشته است.‌ ناسا حرکت این هواپیما از محل ساخت به خط پرواز نقطه عطف در توسعه این هواپیمای مافوق صوت محسوب می‌شود. زیرا در آزمایش انجام گرفته این هواپیما برای پرواز آماده خواهد شد. تیم آماده سازی این هواپیما در مرحله بعدی قصد دارد آزمایش‌های زمینی به خصوصی را در زمینه ایمن بودن این هواپیما انجام دهند.

هواپیمای جدید مافوق صوت ناسا با نام X59 با هدف پرواز بسیار سریع و بیشتر از صوت یا یک ماخ طراحی شده است ناسا برای آزمایش این هواپیما قصد دارد آن را به طور آزمایشی بر فراز برخی شهرها به پرواز درآورد. بدین ترتیب میزان صدای تولید شده توسط آن را بررسی خواهد کرد. داده‌های جمع آوری شده مربوط به این آزمایش قرار است در اختیار تنظیم کننده‌های بین المللی در ایالات متحده قرار بگیرند. بر اساس این داده‌ها امکان دریافت تاییدیه و استفاده از پرواز مافوق صوت تجاری امکان‌پذیر خواهد شد‌.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال