تهیه لباس های فضایی ناسا توسط دو شرکت هوافضای آمریکایی انجام می گیرد

ناسا در نهایت برای تهیه لباس های جدید فضایی خود در سفر به ماه و همچنین حضور در ایستگاه فضایی دو شرکت آمریکایی را انتخاب کرده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، آژانس فضایی ناسا در ماموریت های آرتمیس و سفر به ماه و همچنین ماموریت های آینده لباس های فضای جدیدی […]

ناسا در نهایت برای تهیه لباس های جدید فضایی خود در سفر به ماه و همچنین حضور در ایستگاه فضایی دو شرکت آمریکایی را انتخاب کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، آژانس فضایی ناسا در ماموریت های آرتمیس و سفر به ماه و همچنین ماموریت های آینده لباس های فضای جدیدی را در نظر گرفته است . این آژانس فضایی اعلام کرد در حال حاضر توسعه نسل بعدی لباس های فضایی توسط دو شرکت انجام می گیرد. به گفته ناسا در این قرارداد دو شرکت اکسیوم اسپیس و کالینز اروسپیس حضور دارند. این دو شرکت مورد نظر قرار است طبق استانداردهای فنی اعلام شده ناسا طراحی، تایید و تولید لباس ها را به همراه تجهیزات پشتیبانی ارائه کنند.

طبق گفته محققان لباس های فضایی جدید دارای انعطاف بیشتر و دوام بالاتر خواهند بود. این لباس ها پیش از این قرار بود توسط خود ناسا تولید شود اما با توجه به اینکه ممکن بود تولید آنها با تاخیر همراه باشد در نهایت ساخت آن به شرکتهای اکسیوم اسپیس و کالینز اروسپیس واگذار شد.

اکسیوم اسپیس توانسته بود در تاریخ هشتم آوریل ۴ فضانورد تجاری را با کمک شرکت اسپیس ایکس طی سفری کوتاه به ایستگاه فضایی برای اقامت ۸ روزه منتقل کند که نشان از کارنامه درخشان این شرکت دارد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال