ناسا از لباس فضانوردان ماموریت آرتمیس 3 رونمایی کرد

ناسا طی همکاری با شرکت اکسیوم اسپیس از نمونه اولیه لباس فضایی ماموریت ماه رونمایی کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نمونه اولیه لباس فضایی ماموریت سفر به ماه بصورت زنده توسط ناسا رونمایی شد. راسل رالستون، معاون مدیر بخش پیاده روی فضایی در این شرکت اعلام کرد این لباس های جدید […]

ناسا طی همکاری با شرکت اکسیوم اسپیس از نمونه اولیه لباس فضایی ماموریت ماه رونمایی کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نمونه اولیه لباس فضایی ماموریت سفر به ماه بصورت زنده توسط ناسا رونمایی شد. راسل رالستون، معاون مدیر بخش پیاده روی فضایی در این شرکت اعلام کرد این لباس های جدید قابلیت تحرک بیشتری دارند و همانند لباس فضانوردان در ماموریت آپولو نیستند.

بسیاری از فعالیت هایی که فضانوردان در ماموریت آپولو انجام داده بودند با کمک این لباس راحت تر انجام میشود . لباس فضایی در تمام موارد مورد بررسی قرار گرفت. کلاه فضانوردان نیز از لحاظ چندین ویژگی بهبود یافت و چکمه ها نیز برای پیاده روی ماه طراحی شده اند. همچنین درون چکمه ها عایق های حرارتی برای قطب جنوب ماه در نظر گرفته شده است.

ناسا بهمراه شرکت اکسیوم اسپیس لباس طراحی شده را در آزمایشگاه شناوری خنثی در مرکز فضایی جانسون مورد بررسی قرار خواهند داد.‌ لارا کرنی، سرپرست این برنامه در مورد آزمایش این لباس می گوید: با انجام آزمایش روی این لباس متوجه خواهیم شد که چقدر می تواند قابلیت تحرک داشته باشد و فضانوردان پس از گذراندن ۷ ساعت در آن چه حسی خواهند داشت.

لباس رونمایی شده نسخه اولیه محسوب میشود و به گفته رالستون در نهایت لباس های نهایی قرار است با رنگ متفاوت عرضه شوند.

در ساخت این لباس فضایی خاص از برش لیزری و چاپگرهای سه بعدی استفاده شده است که در هزینه و زمان صرفه جویی خواهد کرد. همچنین به این لباس ابزارهای مناسب کاوش ماه نیز اضافه شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال